red uw video's 3.0 export niet succesvol

sofie-m17 schreef op 01.10.2013 om 12:42 uur

Beste,

als ik mijn scenes na elkaar wil plakken via 'film voltooien' krijg ik steeds de melding 'export was niet succesvol. probeer het met de andere instellingen opnieuw en controleer of er genoeg schijfruimte is'

Als ik de instelling verander bij 'formaat' (windows media video ipv mpeg 2)), dan lukt het nog steeds niet. Schijfruimte is er ook genoeg. Hij blokkeert op een bepaald percentage van de mixdown of afmixen (ik denk waar de beeldkwaliteit slecht is), en dan stopt hij en geeft hij die melding.

Wat te doen?

Dank voor info.

Reacties

bobbiaan schreef op 01.10.2013 om 12:48 uur

Hallo ......,

Van welk basis materiaal heb je het project gestart. Is het programma geregistreerd en geactiveerd?

Bobbiaan

sofie-m17 schreef op 01.10.2013 om 19:59 uur

Beste,

het is een digitalisering van een vhs band, via videorecorder dus. Ik heb het programma al een tijdje (lang niet gebruikt omdat mijn videorecorder stuk was en nu heb ik andere), vroeger ook gebruikt om oude dvtapes over te zetten; en dat lukte wel. Ik weet niet of ik het programma heb geregistreerd, hoe kan ik dat nagaan? Als ik het deze middag opstartte, kreeg ik wel de melding of ik een update wou. Dit heb ik niet gedaan, en ook aangeklikt dat ik die melding in het vervolg niet wou. Misschien wijst dit wel op registratie?

Het serienummer staat op hoesje van schijfje maar kan ik hier niet ingeven

 

Misschien is een update wel nuttig? (hoe dan? Ik weet niet veel van pc's en programma's)

 

Leuk dat ik zo snel een feedback kreeg op mijn vraag.

Mvg

  

sofie-m17 schreef op 08.10.2013 om 20:00 uur

Beste,

ik heb het probleem ontdekt. In de aparte scenes zat er soms een hapering (waarschijnlijk omdat de vhs band op die plaats niet meer helemaal ok is). Wanneer ik de aparte scenes dan wil aan elkaar zetten met film voltooien lukte dit niet. Als ik er nu eerst de haperingen eruitknip waar hij blokkeert, dan lukt het wel. joepie!