Red uw video's

wbosmans schreef op 20.10.2016 om 23:01 uur

Ik wil videofilms van een analoge videorecorder(Panasonic) naar mijn computer omzetten en dacht dat alles bijgeleverd was bij dit product.Nu lees ik in de handleiding dat je hiervoor toch nog een bepaalde videokaart nodig hebt????

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen met tips.

Bij voorbaat dank

Reacties

granddadmd schreef op 22.10.2016 om 09:46 uur

wbosmans,
er zijn 2 mogelijkheden met MAGIX om analoge beelden te digitaliseren.
RUV totaal pakket ( hardware & software )
MAGIX video deLuxe pakket met een analoge omzetter.
een normale videokaart is voldoende om analoge beelden over te zetten naar digitaal.
groetjes
opa mike

wbosmans schreef op 26.10.2016 om 10:25 uur

Beste,

Een normale videokaart,is dat iets dat automatisch in je computer zit?

Ik heb via Red uw video's geprobeerd om analoge video's om te zetten via het computerprogramma.Allereerst heb ik mijn scart in mijn videotoestel gestoken en de 3 gekleurde kabeltjes van het systeem aangesloten op de computer,maar wat moet je dan met dat zwarte deeltje doen dat naast die 3 cinchkabeltjes hangt?

Daarna kwam er op het systeem   :het opnameapparaat ondersteunt de door U ingestelde audio-samplerate (48000 Hz) niet.Als ik dan de instructies volg moet je die audio-samplerates wijzigen naar 192000 maar dat lukt niet ,want er komt enkel op 32000 of 44100 of 48000 en je kan zelf niets invullen ???

Kan U mij aub. helpen !!!!!!!!!  

granddadmd schreef op 26.10.2016 om 10:47 uur

Wbosmans,
het geheel bestaat als er een pakket is gekocht uit 2 delen hardware, en een dvd.
eerst zonder aansluiting van hardware het programma  RUV installeren
De scartkabel in de videorecorder plaatsen, Avi in/out ook het schuifje moet op out staan, dan de 3 kabeltjes van de scartkabel aansluiten op de 3 ingangen van de usb omzetter en de ander kant is een usb stekker die gaat in de computer. verdere mogelijkheden zijn er niet, en zodra de videorecorder is aangezet op het rode knopje drukken aan de rechterzijde en er wordt opgenomen, en na het stoppen worden de beelden op een tijdlijn gezet ( om een goed resultaat te krijgen niet meer dan 10 minuten tegelijk opnemen
Ik heb ook een persoonlijk bericht gestuurd klik op de enveloppe boven aan de tijdbalk
groetjes
opa Mike

wbosmans schreef op 26.10.2016 om 17:14 uur

Beste,

Ik heb het produkt:Red uw video's van Magix gekocht waarmee je oude videobanden zou kunnen omzetten op computer.Dat klopt dus niet ???Waarom wordt dan dan geadverteerd dat het wel en eenvoudig zou werken?

Wat U op Uw mail van 10:47 schrijft heb ik gedaan,maar dan krijg je de mededeling dat het opnameapparaat de ingestelde audio-amplerate(48000Hz)niet ondersteunt en dat je dat volgens de instructies moet wijzigen ,maar dat gaat niet zoals ik vorige mail schreef.Ik weet niet veel van al deze digitale toestanden af,maar als ik dit produkt kocht,dacht ik dat het probleemloos zou werken.U schrijft ook dat je per 10 minuten moet opnemen voor goede kwaliteit.Ik heb films die telkens wel meer dan 2 uur duren,dan is dat toch een onbegonnen zaak om dat zo om te zetten!!! 

Het pakket Red uw video's:bestaat uit een cd-rom(om het programma op je computer te installeren,wat gelukt is) een usb-stick voor in je computer  en een aansluiting mogelijk van scart en 3 gekleurde kabeltjes en nog een kort ander kabeltje.

Is RUV totaal pakket of Magix video deLuxe dan nog een ander produkt ?

mi-bo schreef op 31.10.2016 om 14:48 uur

Wbosmans
Het nieuwe RUV net binnen gekregen en geïnstalleerd, lees deze link eens goed door en het product zal werken zoals het is omschreven
http://www.magix.info/nl/hoe-installeer-ik-ruv-9.online-training.1179849.html
gr
Michael