red uw lp's een programma max vista 7 nu windows 10 upgrade?

Guido-Bollen schreef op 11.06.2020 om 13:05 uur

2012 tot 2014 alles via red uw LP's opgenomen alles bewaart op een externe harde schijf. Hoe kan ik deze opnames verbeteren? Had het sound forge 2 programma maar dit is wegens moeilijkheden in het weekend via internet in het honderd gelopen. Wat dien ik te gebruiken om alles terug in orde te zetten. Gebruik windows 10 nu

Reacties

mi-bo schreef op 11.06.2020 om 13:17 uur

@Guido-Bollen

Beste Guido,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Ik begrijp deze omschrijving niet

" Had het sound forge 2 programma maar dit is wegens moeilijkheden in het weekend via internet in het honderd gelopen."

Als MAGIX Sound Forge 2 op Uw Pc staat heeft dat toch niets met internet te maken.

"Wat dien ik te gebruiken om alles terug in orde te zetten"

ga naar

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

inloggen met email adres en wachtwoord, mijn producten,

hier kunt U als het programma MAGIX Sound Forge 2 terug vinden en weer installeren

M.vr.gr

Michael

Guido-Bollen schreef op 11.06.2020 om 17:45 uur

Even verduidelijken: Wat heb ik nodig? Heb Sound Forge Audio cleaning lab 2 terug gegeven. Wou mijn verzameling die ik vroeger met vista of xp op schijf had gezet (waar ik 2 jaar aan bezig ben geweest met red uw LP's ) nu op een Windows 10 pc zetten maar zonder de crakjes en andere mankementen. Zodat ik deze in een programma of map kan steken waar alles goed geordend staat en goed afspeelbaar is (nu staan deze in Groove wma en mp3) . Alles staat nu op een externe schijf 32 bit en kan de verbetering misschien nu naar 64 bit. Hoe fix ik dit met welke programma's en kan het volume overal gelijk staan. Zal dan de nodige programma's terug moeten aankopen vrees ik?

M vr gr

Guido

mi-bo schreef op 11.06.2020 om 18:01 uur

@Guido-Bollen

Beste Guido.

Dank voor Uw zeer uitgebreide informatie.

Jammer dat U het mooie pakket heeft geroutineerd.

MAGIX Sound Forge Audio Cleaning Lab 2 is voor U het juiste programma die Uw vragen beantwoord

Een test versie van ACID pro kunt U ook uitproberen (wel met beperkte mogelijkheden)

M.vr.Gr

Michael

 

Guido-Bollen schreef op 12.06.2020 om 11:36 uur

Bedankt nogmaals Het programma Magix Sound Forge Claening Lab 2 was wel enkel in het amerikaans of duits. Is er geen nederlandstalige versie of omzetting mogelijk. Kan ik alsnog het programma terug aankopen? Het vroeger red uw LP's was in het Nederlands. Bedankt

mi-bo schreef op 12.06.2020 om 14:42 uur

@Guido-Bollen

Beste Guido.

Dank voor Uw Feedback.

Uw vraag heb ik ook wel eens gesteld bij MAGIX.

Reactie was te weinig Nederlanders gebruiken dit programma (te kostbaar om het ook in het Nederlands te vertalen )en (oudere versies in het Nederlands werken bijna het zelfde als de vernieuwde versie )

U kunt altijd online het mooie product aankopen

M.vr.Gr.

Michael

 

Bol schreef op 04.12.2020 om 13:20 uur

@Guido-Bollen

Hallo Guido,

.... Alles staat nu op een externe schijf 32 bit en kan de verbetering misschien nu naar 64 bit...

Externe harde schijf worden niet aangeduid als 32bits of 64bits, maar als FAT, FAT32 of NFTS

Computerprogramma's zijn te koop in 32 en 64bits. Wanneer u een song opslaat als WMA of als een MP3, dan maakt het niet uit of dit nu via een 32 of 64 bits programma wordt gedaan. WMA en MP3 hebben zo hun eigen codexen.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.12.2020, 13:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Guido-Bollen schreef op 04.12.2020 om 17:16 uur

Bedankt allen Heb met succes het programma kunnen downloaden en het kunnen activeren. Had in het verleden al mijn schijf NFTS gemaakt voor al de opnamen kan ik deze opnamen dan omzetten door Sound Forge Cleaning lab 2 en daarna ook bewaren op een ssd schijf? Hoop dat ik nu alle opgenomen lp en cassetten uit het verleden kan omzetten zonder ruis en andere gevoeligheden. Waar bewaar ik deze dan best. M v gr Guido nogmaals dank u wel allemaal.

mi-bo schreef op 04.12.2020 om 18:57 uur

@Guido-Bollen

Beste Guido.

Goed te lezen dat alles naar behoren werkt..

Ik zelf heb ik mijn gedigitaliseerde muziek op 2 Ssd schijven staan ,waarvan 1 in een kluis.

Dit is de enige manier dat ik zeker weet dat eR niets verkeerd mee kan gebeuren.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 04.12.2020 om 19:46 uur

Hallo Guido,

Persoonlijk, bewaar ik mijn muziekbestanden op een goedkope externe USB 2TB harde schijf. Daarna kopieer ik deze naar een cloud (Onedrive-Microsoft), zodat ik altijd en overal toegang heb tot mijn muziek.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-