red mijn video

tranfamily schreef op 08.01.2011 om 10:37 uur

ik gebruik de sof ware (red mijn video versie 3) alles gaat prima , maar als ik klaar met de project en opslaan in de computer of naar DVD branden , het duurt maar alleen 6 minuten. 

hoe moet ik deze probleem oplossen dan en war is de oorzaak daarvan? of wat heb ik nog meer nodig om de project volledig opslaan in de computer of naar DVD branden

Reacties

VanderKaart schreef op 10.01.2011 om 10:11 uur

Installeer de patch die zojuist is uitgekomen, daarmee zou het probleem opgelost moeten zijn. Maak eventueel de opname nogmaals opnieuw.

 

Voor een actuele update/patch gaat u het eenvoudigst in het programma zelf naar menu Hulp / Online actualiseren.

Alternatief kunt u de update/patch ook "handmatig" downloaden via:
support.magix.net
Aan de linker zijde naar Download en dan selecteert u uw programma. Dan klikt u de programma-link en dan nogmaals op de pijl om de download te starten. Bij voorkeur deze opslaan op een locatie op uw harddisk waar u deze nog terug kunt vinden. Daarna deze dan uitvoeren dmv dubbelklik. Bij het uitvoeren van de patch het betreffende programma wel sluiten.

Onder Windows Vista/7 de patch uitvoeren als Administrator; rechtsklik op het gedownloade bestand en dan Uitvoeren als Administrator...