Reclame uitingen uitzetten?

Jan-Dielis schreef op 26.10.2023 om 13:53 uur

ongevraagd reclame rechts onder op pc de tekst is Permaintainservice heb in systeem news verbergen bericht al uitgezet blijft komen en de view bestanden selecteren komt bij opstarten ook steeds terug (deze heb ik gevonden om uit te zetten)

Reacties

Bol schreef op 26.10.2023 om 14:35 uur

@Jan-Dielis

Hallo Jan,

Tijdens het installeren van een Magix Programma hebt u waarschijnlijk ook de overbodige extra programma's mee geïnstalleerd. Misschien kan dit voor u de oplossing zijn? ‎Als u deze niet gebruikt, verwijder dan Magix Connect en Magix Cloud Import

Dit doet u zo:

  • Ga naar: Alle instellingen / Apps
  • Zoek en verwijder dan: Magix Cloud Import en Magix Connect

 

Zie eens deze twee linken:

Zo af en toe krijg ik ook nog wel eens reclame uitingen. Dit is niet helemaal te voorkomen, maar wel te reduceren.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 26.10.2023, 17:48, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-Dielis schreef op 26.10.2023 om 14:48 uur

Hoi Rob, ik krijg het niet af en toe ik krijg het regelmatig om de 10 minuten komt de view. Ik krijg dit bericht Magix PCmaintainService

Groet Jan Dielis

Jan-Dielis schreef op 26.10.2023 om 16:13 uur

Is hier niets tegen te doen

Gr Jan Dielis

Bol schreef op 26.10.2023 om 17:17 uur

Hallo Jan,

Krijgt u na verwijdering van Magix Cloud Import en Magix Connect nog steeds om de 10 minuten een pop-up? Reclame uitingen zijn niet helemaal uit te schakelen en weg te denken, maar is wel tot het minimum te reduceren. Andere programma's doen dat ook. Microsoft Windows kan er ook wat van.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 26.10.2023, 18:01, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-