rand rond foto roger-vandenabeele schreef op 31.05.2020 om 09:45 uur Vraag: een reeds ingebrachte foto wil ik nog voorzien van een witte (of ander kleur) rand. Kan dat ? Ook mooi is die ouderwetse gekartelde rand. Dank bij voorbaat Roger Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 31.05.2020 om 10:28 uur @roger-vandenabeele Beste Roger, Daar Chroma Key niet in het pakket MFS zit is dit niet mogelijk. Heeft U al gekeken naar deze optie Deco frame, hier zitten diverse leuke mogelijkheden in. Sc6 Met vriendelijke groet, Michael Wijziging aangebracht i.v.m meer info roger-vandenabeele schreef op 31.05.2020 om 18:59 uur Hello, deco frames heb ik inderdaad al gebruikt. Waar vind ik die chroma key? Kan ik eigen gemaakte frames-achtergronden importeren om die randen te maken. Dank Roger mi-bo schreef op 31.05.2020 om 19:08 uur @roger-vandenabeele Beste Roger. Dank voor Uw feedback. Neen Chroma-key zit niet in MFS.dus us het ook niet mogelijk wat U voorstel Wel in MAGIX videó Deluxe. Met vriendelijke groet, Michael 1