Raar probleem met MXF files

Dawnley schreef op 21.11.2023 om 18:32 uur

Hallo allemaal,

Momenteel ben ik bezig met een project waarvoor ik MFX files aangeleverd heb gekregen. Het (voor mij) belangrijkste MFX beeldmateriaal functioneert gelukkig normaal en daar kan ik gewoon mee werken, maar zo'n 100+ files (die korte shots bevatten) krijg ik niet geopend in het Video Deluxe Premium programma. Ik krijg dan de melding dat het alleen met Pro geopend kan worden. Dus heel raar, dat sommige MFX files het gewoon doen en de andere niet! Óf er zit een limiet aan het aantal te openen MFX files....óf ik snap er niks meer van😓

Ik kan alle files overigens gewoon openen met andere programma's op mijn pc, zoals bijv. VLC. Dus denk ik niet, dat het aan een codec ligt.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn.

 

Reacties

Dawnley schreef op 21.11.2023 om 21:07 uur

Het probleem is opgelost. Ik kreeg zo juist bericht dat er iets mis is met die bestanden. Het ligt dus niet aan Video Deluxe Premium.

Bol schreef op 21.11.2023 om 23:15 uur

@Dawnley

Hallo Diana,

U kunt MXF bestanden niet in Video Deluxe 2023 | 2024 importeren. Deze codex wordt door VDL2023 | 2024 niet ondersteund.

Magix Video Pro X 15 ondersteund MXF bestanden wel.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dawnley schreef op 21.11.2023 om 23:22 uur

Ik heb een berichtje met foto naar je gestuurd.

Bol schreef op 21.11.2023 om 23:33 uur

@Dawnley

Hallo Diana,

Ik heb uw persoonlijk bericht ontvangen en heb u een antwoord teruggemaild. We houden hierover contact met elkaar. Want het dit is zeer vreemd want VDL2023| 2024 ondersteunen geen MXF bestanden. Zie afbeelding.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-