Publiceren met web desigener7 premium lukt niet.

gerendal schreef op 12.01.2012 om 11:36 uur

Het publiceren van de website, lukt niet. Bij preview ziet de website er goed uit, zowel in Chrome als ook in Explorer 8. De bestanden komen wel bij het hostadres aan, het zijn 3 pagina's, index.html, verwachting.html en archief. html. Ze zien er vreemd,  uit of bevatten zelfs 0 bites. Website ook al gepubliceerd met fileZilla, ook dan wordt niet alles op de website weer gegeven, foto's en logo's et. blijven er  dan uitzien als een vierkantje met een X.  Ik gebruik een draadloze verbinding, die ik met een ping heb getest,(OK).  Mijn pc is een asus laptop met XP besturing.

Als ik het bestand publiceer met een Windows 7 PC, gaat alles perfect.: http://members.home.nl/gerendal/

Alvast bedankt voor de hulp.

 

Nico

Reacties

BeRo schreef op 12.01.2012 om 14:32 uur

Je site is 100% in orde (zie screenshot).


Omdat uw laptop geeft de website verkeerd. Je moet verwijderen de cache van uw browser. Na dat alles is waarschijnlijk in orde..

Sorry voor mijn slechte Nederlands.
Mijn moeder taal is Duits.
De tekst werd vertaald van een PC

Laatst gewijzigd door BeRo op 12.01.2012, 14:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

gerendal schreef op 12.01.2012 om 15:44 uur

Beste Bero

Bedankt voor uw snelle antwoord, maar ik bedoel dat als ik de website met mijn laptop publiceer, het dan mis gaat.

Ligt dat aan de instelling van XP of ....?

 

 

De bestanden Index en Archief, bleven wit (leeg)

Groet

Nico

 

BeRo schreef op 12.01.2012 om 16:48 uur

[...] Ligt dat aan de instelling van XP of ....? [...]

Dat is niet erg waarschijnlijk.

Integendeel, ik geloof dat een actieve virusscanner het probleem veroorzaakt.
Het is ook mogelijk dat een firewall uploaden vertraagt​​.

Heb je gelezen het uploaden log van FileZilla? Zijn fouten in het?

Probeer voor de volgende UIpload, de virusscanner en firewall uit te schakelen.

Misschien werkt het dan.

Good luck!

En nogmaals sorry voor mijn schjlechte Nederlands.

Laatst gewijzigd door BeRo op 12.01.2012, 16:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

gerendal schreef op 12.01.2012 om 18:43 uur

Beste Bero

Het probleem is opgelost, het zat in de virusscanner van ziggo, scannen op virussen van webverkeer stond hier aangevinkt. Deze uitgeschakeld en het probleem was opgelost. Nu moet ik alleen nog uitzoeken, hoe ik dit kleine probleempje nog kan oplossen. Nogmaals:   DANKE!!

 

Nico