Sinds kort stoort het program ,er komt steeds een popupschermpje wat zegt dat er opgeslagen wordt. 3x opnieuw geinstal geen resultaat . wat nu ? windows 10 , Medion . H.Vreeswijk
In fotostory 2015 kon je het automatisch opslaan nog niet activeren.
In Photostory 2020 / 2021 is deze mogelijkheid wel aanwezig. Druk op "Y" en klik op het tabblad opties en kijk of er een vinkje staat bij Project wordt automatisch opgeslagen / alle opslaan 10 minuten (standaard)
Heb nu die versie 2017 .....toen ik aan mijn programma werkte kwam er een aanbod van jullie (geldig tot 8 april ) om een upgrade te kopen heb ik wel oren naar maar als die versie van 2017 niet werk heb ik er weinig aan!
Plaatst nooit persoonlijke gegevens, zoals serienummers e.d. op een openbare forum. Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support.
Zojuist heb ik Fotostory 2017 versie 16.1.3.61 met de laatste update van toen geïnstalleerd. Ik krijg het pop-upschermpje, waar u het over hebt niet. Alles werkt gewoon naar behoren.
In Fotostory 2017 was het ook niet mogelijk om een vinkje te zetten bij Project wordt automatisch opgeslagen / alle opslaan 10 minuten (standaard)
Misschien kan dit een oplossing zijn. Verwijder eens het Foto_dlx.ini bestand!! Als ik het mij goed herinner, wordt deze bij herinstallatie niet overschreven.
Als u dit INI bestand verwijderd, dan wordt deze bij het opstarten weer automatisch aangemaakt. Nu worden alle programma-instellingen gereset, incl. uw persoonlijke instellingen.
Het doet mij deugd om te lezen, dat u Photostory Deluxe 2021 hebt aangeschaft / geüpgraded. Maar hier is echter uw probleem met Photostory 2017 deluxe niet meeopgelost.
Het klopt, wanneer u upgrade naar Photostory 2021 dat Photostory 2017 wordt overschreven / verwijderd. Maar ik heb nu een vraag aan u, is het P3-serienummer hetzelfde gebleven? Ik heb bij het upgrade naar Photostory 2021 een geheel nieuw P3-serienummer gekregen. Vandaar, dat ik Photostory 2017 naast Photostory 2021 kan installeren en gebruiken.
Sommige forumleden kregen bij het upgrade van Video Deluxe 2020 naar Video Deluxe 2021 wel een nieuw P3-serienummer. Vandaar mij vraag of u die ook eventueel had gehad na het upgrade naar Photostory 2021. De conclusie is en was een duidelijke "NEE"
Groet, Rob
PS. Tijdens het upgraden van Photostory 2020 naar Photostory 2021 kreeg ik wel een nieuw P3-serienummer. Waarom? Daar heb ik antwoord niet op.
....Nee Rob ik heb een heel nieuw P3 nr gekregen....
Ik heb nog uw eerdere antwoorden nog een goed teruggelezen en zie dat u wel en nieuw P3-serienummer voor Photostory 2021 hebt gekregen. Dan moet het mogelijk zijn om Photostory 2017 (oud P3-serie nummer) en Photostory (nieuw P3-serienummer) op uw PC te installeren. Ik ga dit straks even uitproberen.