Reacties

mi-bo schreef op 06.04.2021 om 12:52 uur

@henny-vreeswijk

Beste Henny.

Daar Uw laatste oproep dateert uit 2015.

Met welke versie van MFS heeft U het probleem.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 06.04.2021 om 13:42 uur

@henny-vreeswijk

Hallo Henny,

In fotostory 2015 kon je het automatisch opslaan nog niet activeren.

In Photostory 2020 / 2021 is deze mogelijkheid wel aanwezig. Druk op "Y" en klik op het tabblad opties en kijk of er een vinkje staat bij Project wordt automatisch opgeslagen / alle opslaan 10 minuten (standaard)

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

henny-vreeswijk schreef op 06.04.2021 om 16:03 uur

Dankjewel voor jullie antwoord.

Versie 2017 nr P3-53493-xxxxxxxxxxx

Serienummer door moderator mi-bo verwijderd ivm evt misbruik

via internet gedownload

Ik wilde juist die upgradeversie bestellen.

Groet , Henny

mi-bo schreef op 06.04.2021 om 16:12 uur

Beste Henny.

Als moderator mi-bo serienummer verwijderd.

Wat bedoelt u met wilde juist de upgrade versie bestellen (heeft U nu versie 2017 en de upgrade naar versie 2021 doen).

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

henny-vreeswijk schreef op 06.04.2021 om 16:12 uur

Y gezocht, allerlei mogelijkheden maar geen automatisch opslaan gevonden

henny-vreeswijk schreef op 06.04.2021 om 16:20 uur

Heb nu die versie 2017 .....toen ik aan mijn programma werkte kwam er een aanbod van jullie (geldig tot 8 april ) om een upgrade te kopen heb ik wel oren naar maar als die versie van 2017 niet werk heb ik er weinig aan!

Henny

Bol schreef op 06.04.2021 om 17:45 uur

@henny-vreeswijk

Hallo Henny,

Plaatst nooit persoonlijke gegevens, zoals serienummers e.d. op een openbare forum. Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support.

Zojuist heb ik Fotostory 2017 versie 16.1.3.61 met de laatste update van toen geïnstalleerd. Ik krijg het pop-upschermpje, waar u het over hebt niet. Alles werkt gewoon naar behoren.

In Fotostory 2017 was het ook niet mogelijk om een vinkje te zetten bij Project wordt automatisch opgeslagen / alle opslaan 10 minuten (standaard)

Misschien kan dit een oplossing zijn. Verwijder eens het Foto_dlx.ini bestand!! Als ik het mij goed herinner, wordt deze bij herinstallatie niet overschreven.

Als u dit INI bestand verwijderd, dan wordt deze bij het opstarten weer automatisch aangemaakt. Nu worden alle programma-instellingen gereset, incl. uw persoonlijke instellingen.

Succes, Rob (moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 06.04.2021, 17:46, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

henny-vreeswijk schreef op 07.04.2021 om 15:00 uur

hallo Rob en Michael bedankt voor jullie hulp !

De suggestie die Rob als laatste gaf werkte bij mij niet maar......

Heb meteen de update van 2021 gedownload van de actie en die werk voortreffelijk.

Groeten , Henny

mi-bo schreef op 07.04.2021 om 15:12 uur

@henny-vreeswijk

Beste Henny.

Dit is een positief bericht dat na aankoop/update naar MAGIX FS 2021 Uw probleem is opgelost.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 07.04.2021 om 18:07 uur

@henny-vreeswijk

Hallo Henny,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u Photostory Deluxe 2021 hebt aangeschaft / geüpgraded. Maar hier is echter uw probleem met Photostory 2017 deluxe niet mee opgelost.

Heel veel succes met het maken van uw slideshows.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.04.2021, 18:08, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

henny-vreeswijk schreef op 08.04.2021 om 09:32 uur

Hallo Rob,

Nee dat probleem was niet opgelost !

Maar de update verwijderde de oude en die nieuwe werkt als de brandweer.

Heb Magix al sinds 2007 in div uitvoeringen gebruikt voor mijn series van de landen die we hebben bezocht { 70 }

Oude dia s gedigitaliseerd en vanaf 2005 digitaal op Nikon en Canon.

Kortom ik ben er blij mee.

Hartelijke groet,

Henny Vreeswijk.

 

Bol schreef op 08.04.2021 om 10:29 uur

@henny-vreeswijk

Hallo Henny,

Het klopt, wanneer u upgrade naar Photostory 2021 dat Photostory 2017 wordt overschreven / verwijderd. Maar ik heb nu een vraag aan u, is het P3-serienummer hetzelfde gebleven? Ik heb bij het upgrade naar Photostory 2021 een geheel nieuw P3-serienummer gekregen. Vandaar, dat ik Photostory 2017 naast Photostory 2021 kan installeren en gebruiken.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.04.2021, 10:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

henny-vreeswijk schreef op 08.04.2021 om 10:45 uur

nee Rob ik heb een heel nieuw P3 nr gekregen .

Het oude programma`` stoort`` dus kan ik dat niet meer gebruiken, jammer toch ?

groet Henny.

Bol schreef op 08.04.2021 om 11:26 uur

@henny-vreeswijk

Hallo Henny,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Heb u toevallig nog een tweede PC, waarop u eventueel Photostory 2017 kan installeren?

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.04.2021, 11:27, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 08.04.2021 om 11:52 uur

@henny-vreeswijk

Beste Henny.

Een vraag heeft U € 39.99 of € 49.99 betaald daar over een nieuwe P3 nummer wordt geschreven.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 08.04.2021 om 12:42 uur

@henny-vreeswijk

Hallo Henny,

Sommige forumleden kregen bij het upgrade van Video Deluxe 2020 naar Video Deluxe 2021 wel een nieuw P3-serienummer. Vandaar mij vraag of u die ook eventueel had gehad na het upgrade naar Photostory 2021. De conclusie is en was een duidelijke "NEE"

Groet, Rob

PS. Tijdens het upgraden van Photostory 2020 naar Photostory 2021 kreeg ik wel een nieuw P3-serienummer. Waarom? Daar heb ik antwoord niet op.

Laatst gewijzigd door Bol op 08.04.2021, 13:00, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

henny-vreeswijk schreef op 08.04.2021 om 13:03 uur

ja, kleine computer met te klein geheugen, 39,99 euro met een nieuwe P3

Groet Henny

mi-bo schreef op 08.04.2021 om 13:05 uur

@henny-vreeswijk

Beste Henny.

Dank voor Uw Feedback.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MFS 2021.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 08.04.2021 om 13:18 uur

@henny-vreeswijk

Hallo Henny,

....Nee Rob ik heb een heel nieuw P3 nr gekregen....

Ik heb nog uw eerdere antwoorden nog een goed teruggelezen en zie dat u wel en nieuw P3-serienummer voor Photostory 2021 hebt gekregen. Dan moet het mogelijk zijn om Photostory 2017 (oud P3-serie nummer) en Photostory (nieuw P3-serienummer) op uw PC te installeren. Ik ga dit straks even uitproberen.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 08.04.2021 om 23:07 uur

@henny-vreeswijk

Hallo Henny,

Zoals ik al verwachten, kon ik Photostory 2017 naast Photostory 2021 installeren op een en dezelfde PC.

Zo heb ik het gedaan:

  • het installatie bestand photos2017deluxe_dlm.exe geïnstalleerd

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.04.2021, 23:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

henny-vreeswijk schreef op 09.04.2021 om 09:11 uur

Dankjewel Rob

Henny