Promotie van Magix Video Deluxe 2023 voor € 30,00

lucholvoet schreef op 11.12.2022 om 16:21 uur

In ben veranderd van PC naar Windows11.

Nu krijg ik een promotie van Magix 2023 voor 30 euro.

Aangezien mijn installatie nog op mijn oude PC staat met Windows 7 kan ik de nieuwe versie niet op mijn nieuwe pc zetten.

Kan ik nog een cd kopen bij hen of is alles digitaal?

In monteer tegenwoordig met een ander filmprogramma doch ik vond Magix ook wel een leuk programma om SNEL te monteren.

Groetjes Bols

Reacties

Bol schreef op 11.12.2022 om 18:00 uur

@lucholvoet

Hallo Bols,

U hebt waarschijnlijk VDL 2017 op uw andere PC onder windows7 geïnstalleerd staan. U kunt nu voor uw nieuwe PC Video Deluxe upgraden tegen een gereduceerde prijs).

Dit doet u zo:

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 11.12.2022, 18:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

lucholvoet schreef op 12.12.2022 om 08:40 uur

Hallo Rob,

Dank voor de info.

Ik denk dat ik toch met het nieuwe uitstekende programma verder doe op mijn nieuwe PC.

De oude VDL draait nog steeds voortreffelijk op mijn ouwe.

Groetjes

Bol schreef op 12.12.2022 om 11:10 uur

Hallo Bols (Luc),

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Het is aan u of u ingaat op het mooie aanbod die Magix Duitsland u biedt. VDL2023 premium is niet compatibel met W7. Voor zover ik het kan beoordelen, werkt u op uw oude computer nog onder VDL2017. VDL2023 zal na installatie op uw W7 computer niet draaien. U kunt VDL 2023 premium wel installeren op u nieuwe W11 computer naast al uw andere filmprogramma's.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 12.12.2022, 11:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-