project op DVD archiveren . krijg de melding download het aanvullende programma is niet geinstalleerd. klik nu op download

truus12 schreef op 25.07.2012 om 18:13 uur

Wanneer ik  een project 0p DVD archiveren wil. krijg ik de melding. Het aanvullende programma is niet

geinstalleerd. Wanneer U het programma nu van internet wilt downloaden, klik U op downloaden.

Wanneer ik dit doe komen er verschillende koop programmas?de vraag welke?? en zijn deze programa

dan niet in het gekochte VIDEO EASY3 HD PROGRAM WELKE IK PAS GEKOCHT HEBT BIJ IK BEN NIET GEK

Reacties

Cinecor schreef op 25.07.2012 om 20:09 uur

Een montageproject van de software kan je alleen archieveren door het project op te slaan op schijf. Je kan er dan later weer aan verder werken door het bestand weer op te roepen. De gemonteerde film uit het project kan je branden op een DVD. Maar dat is niet de beste manier om de film te archieveren. DVD schijven hebben geen onbeperkte levensduur. Voor het archieveren sla je de film op (externe) harddsik op. Wil je meer zekerheid (zo'n schijf kan kapot gaan) dan doe je dat op twee verschillende schijven. Wil je nog meer zekerheid, dan bewaar je de twee schijven op verschillende locaties.

lucky_me schreef op 26.07.2012 om 05:10 uur

Hallo

Ik vermoed dat het programma dat je net kocht of niet correct geïnstalleerd is of niet geregistreerd is. Herinstalleren of registreren zal naar mijn mening je probleem oplossen.

ps: Het gebruik van hoofdletters op een forum wordt beschouwd als schreeuwen en wordt dus niet gedaan. ik neem aan dat je dit niet wist.

mvg

Luc