Video deluxe 2016 Plus. Ik heb een P3 serienummer. Het geïnstalleerde programma vraagt P2 nummer. Windows 10 Home, 64-Bit, Intel(R) Core(TM) 17, CPU860 @ 2.80 GHz, 4086 MB) Werkgeheugen. Voor het laatst geactiveerd op 5 - 5 - 2017
Hebt u wel het juiste Video deluxe programma geïnstalleerd? Kan het zijn dat u VDL16 uit 2010 met een P2-serienummer hebt geïnstalleerd i.p.v. VDL 2016 uit 2015 met een P3-serienummer.
VDL 17 HD uit 2011 heeft ook een P2-serienummer. U schrijft: "ik heb het P3-Serienummer uit Mijn producten". U moet dan daarvandaan ook het installatieprogramma downloaden en installeren.
Bedankt voor je snelle reacties. N.a.v. je laatste heb ik het installatieprogramma gedownload volgens je aanwijzingen. Bij het opstarten van Video deluxe daarna wordt nu toch weer gevraagd naar een P2-serienummer. We blijven volhouden!
Ik ga er vanuit, dat u VDL 17 HD hebt gedownload en geïnstalleerd, u moet dan ook het P2- serienummer gebruiken, die daar bij staat, om te kunnen registreren / activeren.
VDL 17 HD staat op de schijf gekocht bij de downloadversie. Daar staat dus "Video deluxe 17 HD" op. Die schijf heb ik gebruikt voor de installatie. Het P2-nummer heb ik niet, ook niet kunnen vinden op een email of zo. Bij "Mijn producten" vond ik een P3-nummer, maar daar staat bij "Voor het laatst geactiveerd op 05 - 05 - 2017". Eén ding is opvallend. Er staat boven, dat het gaat om de gegevens van "Video deluxe 2016 Plus".
VDL 2016 plus staat wel op de lijst van "mijn producten", maar die heb ik (bij mijn weten) niet meer op mijn harde schijf staan. Om het programma opnieuw te kunnen installeren van mijn schijfje heb ik VDL 2016 plus verwijderd en daarna de pc opnieuw opgestart. Vervolgens heb ik VDL 17 HD vanaf mijn schijfje geïnstalleerd. VDL 17 HD vraagt nu steeds om een P2-nummer terwijl ik alleen maar P3 heb. Hoorde die soms bij de VDL 2016?
De kwestie is dus eigenlijk hoe ik aan het juiste P2-nummer bij VDL 17 HD kom.
Vergeet VDL 17HD!! Deze zal niet goed werken onder W10. U moet echt het downloadprogramma van VDL 2016 plus met het P3-serienummer downloaden en installeren. Zolang u dat niet doet, kan ik u helaas niet verder adviseren.
Ik heb VDL 2021 gedownload en geïnstalleerd en kon oude films van vakanties en de kleinkinderen eindelijk weer bekijken. Bedankt tot zover en wie weet: tot een volgende keer.
Bedankt👍 voor uw terugkoppeling en dat u besloten hebt om VDL 2021 aan te schaffen. Heel veel plezier met het bekijken van uw oude vakantiefilms en uw kleinkinderen.