programma start elke keer met "extra inhoud installeren"

Jordydb schreef op 05.01.2021 om 17:00 uur

Ik heb eind vorig jaar de nieuwste versie gekocht van video de luxe premium. Versie 20.0.1.73 (UDP3). Dit als upgrade van een 2 jaar oude versie.

Elke keer bij het opstarten van Magix wordt ook de extra inhoud installeren opgestart. Ik kan echter niks aanvinken. En alleen maar op annuleren klikken.

Na annuleren kan ik wel in Magix werken. Als ik via het menu hulp op extra inhoud installeren klik kom ik weer in het zelfde scherm en kan ik niks aanklikken en alleen maar annuleren klikken.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat de extra inhoud installeren niet meer automatisch start bij opstarten Magix?

Reacties

Bol schreef op 05.01.2021 om 17:35 uur

@Jordydb

Hallo Jordy.

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Dit is een bug in het programma en zal waarschijnlijk in een volgende update gerepareerd worden. Dit kunt u zo oplossen. Zie:https://www.magix.info/nl/forum/terugkerende-installationmanager-menu--1258291/

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 05.01.2021, 17:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jordydb schreef op 05.01.2021 om 17:39 uur

Hallo Rob. Bedankt voor de snelle reactie!

Het is nu opgelost. Groet, Jordy