Vandaag de laatste update geinstalleerd V21.0.1.90 (UDP3) en sindsdien gaat het fout. Programma loopt vast , geeft geen enkele foutboodschap. Miserie .
Helaas, kunt u een update niet ongedaan maken. U zult dan Photostory 2022 moeten verwijderen en opnieuw installeren. Houdt er dan wel rekening meer dat u dan waarschijnlijk de standaardversie installeert, zonder de eerdere uitgebrachte updates.
Voordat u dat gaat doen, probeer dan eerst dit:
zet het programma eens terug op de standaardwaarden terug te zetten. Dit doet u via Bestand / instellingen / Programma-instelling....
u zou ook nog eens het photostory.ini bestand te verwijderen. nu wordt Photostory ook terug gezet op de standaardwaarden, maar ook worden eventuele PC configuraties hersteld. Na verwijdering wordt dit Photostory.ini automatisch weer aangemaakt.
Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost door het photostory.ini bestand te verwijderen. Bedankt 👍voor deze terugkoppeling. Mag ik u nog tot slot een advies geven, maak een snelkoppeling van uw (deze) topic.
Als uw updateservice nog niet is verlopen, dan zou u bij Mijn Producten het installatie bestand kunnen downloaden: photostorydeluxe2022_dlm_hsgwud.exe.
Weet u wat ik vermoed, dat u meerdere P3 serienummers hebt. Zelf heb ik er drie P3-serienummers waarvan er twee zijn verlopen.
U moet het installatie programma downloaden van het niet verlopen P3 serienummer.
Hallo Rob, Ik heb waarschijnlijk op het verkeerd serie nr gedrukt. Nu staat PS2022 er terug op. ik ga morgen verder kijken of het project nog vastloopt. ik geef wel feedback
bijlage met de formaten die worden aangemaakt bij het vastlopen.
de bovenste file is het origineel project , dat niet meer kan opgestart worden omdat iets ? daar een extra .MPH wordt aan vastgeknoopt.
ik kan enkel terug opstarten met de onderste file ...._OLD.MPH
Het kan zijn dat het MPH -projectbestand corrupt is geworden. Dit bestand bestaat alleen maar uit verwijzingen. Hebt u al eens een nieuw project aangemaakt? Wat is hiervan dan het resultaat?
beste Rob, ik ben opnieuw begonnen met mijn project en heb hetzelfde probleem . Loopt weer vast.
Nu was het na het plaatsen van een INTRO/OUTRO animatie bij het schakelen van het Storyboard naar de Tijdlijn. Ik heb de OUTRO verwijderd en kan verder werken.
Loopt vast bij bewerking op de tijdlijn : de tijd van een text inkorten ?
Uw probleem heb ik niet kunnen reproduceren, wat nog niet wilt zeggen dat uw probleem niet bestaat. Hebt u al de laatste update voor Photostory Deluxe 2022 versie 21.0.1.90 al geïnstalleerd?