Reacties

Bol schreef op 26.11.2021 om 18:16 uur

Hallo @picolosenior,

Helaas, kunt u een update niet ongedaan maken. U zult dan Photostory 2022 moeten verwijderen en opnieuw installeren. Houdt er dan wel rekening meer dat u dan waarschijnlijk de standaardversie installeert, zonder de eerdere uitgebrachte updates.

Voordat u dat gaat doen, probeer dan eerst dit:

  • zet het programma eens terug op de standaardwaarden terug te zetten. Dit doet u via Bestand / instellingen / Programma-instelling....
  • u zou ook nog eens het photostory.ini bestand te verwijderen. nu wordt Photostory ook terug gezet op de standaardwaarden, maar ook worden eventuele PC configuraties hersteld. Na verwijdering wordt dit Photostory.ini automatisch weer aangemaakt.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

picolosenior schreef op 26.11.2021 om 19:00 uur

bedankt Rob voor uw reactie. Het lijkt terug in orde te zijn met het verwijderen van de ......ini file.

Ik ga dit toch eens moeten onthouden. groet Picolosenior

Bol schreef op 26.11.2021 om 19:32 uur

Hallo @picolosenior,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost door het photostory.ini bestand te verwijderen. Bedankt 👍voor deze terugkoppeling. Mag ik u nog tot slot een advies geven, maak een snelkoppeling van uw (deze) topic.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

picolosenior schreef op 28.11.2021 om 14:08 uur

Hallo Rob,

Het probleem leek in eerste instantie opgelost maar bij verder werken aan mijn project werd ik er weer uitgegooid.

Het project kan niet meer ingeladen worden . Er wordt automatisch een file *****. MPH_OLD aangemaakt , ipv een BACK*.MPH file.

  • ik heb een herinstallatie gedaan van Photostory2022 via mijn producten in MAGIX. Gevolg ,nog meer problemen.
  • Bij het downloaden wordt er Photostory 2019 geinstalleerd ??? . IK kan onder mijn account ,in mijn producten Photostory2022 niet terugvinden ???? .
  • ik weet het niet meer
  • mvg, Picolosenior
Bol schreef op 28.11.2021 om 14:32 uur

Hallo @picolosenior,

Als uw updateservice nog niet is verlopen, dan zou u bij Mijn Producten het installatie bestand kunnen downloaden: photostorydeluxe2022_dlm_hsgwud.exe.

Weet u wat ik vermoed, dat u meerdere P3 serienummers hebt. Zelf heb ik er drie P3-serienummers waarvan er twee zijn verlopen.

U moet het installatie programma downloaden van het niet verlopen P3 serienummer.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 28.11.2021 om 14:40 uur

Hallo @picolosenior,

Ik heb ook even een projectje aangemaakt en het back-uppen op 2 minuten gezet. Dit is dan wat er bij mij weggeschreven wordt.

Wanneer u de juiste installatiebestand hebt gedownload, installeer dan op de volgende manier Photostory 2022. Opnieuw installeren van Photostory

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

picolosenior schreef op 28.11.2021 om 17:58 uur

Hallo Rob, Ik heb waarschijnlijk op het verkeerd serie nr gedrukt. Nu staat PS2022 er terug op. ik ga morgen verder kijken of het project nog vastloopt. ik geef wel feedback

  • bijlage met de formaten die worden aangemaakt bij het vastlopen.
  • de bovenste file is het origineel project , dat niet meer kan opgestart worden omdat iets ? daar een extra .MPH wordt aan vastgeknoopt.
  • ik kan enkel terug opstarten met de onderste file ...._OLD.MPH

nog nooit gezien

groet Picolosenior

picolosenior schreef op 29.11.2021 om 16:26 uur

Hallo Rob, ik heb nog steeds hetzelfde probleem. het programma loopt vast.

Ik heb mijn project in kleinere stukken verdeeld , dit helpt ook niet. Ik heb mijn harde schijven gedefragmenteerd.

Vaststellingen : het duurt enorm lang voor dat de foto's in het Storyboard verschijnen. Heeft dit iets met instellingen te maken ?

groet, Picolosenior

Bol schreef op 29.11.2021 om 16:40 uur

Hallo @picolosenior,

Het kan zijn dat het MPH -projectbestand corrupt is geworden. Dit bestand bestaat alleen maar uit verwijzingen. Hebt u al eens een nieuw project aangemaakt? Wat is hiervan dan het resultaat?

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

picolosenior schreef op 29.11.2021 om 16:46 uur

Wat bedoel je hier mee. Een volledig nieuw project aanmaken of het huidig project opslaan als .... met een andere naam ?

Bol schreef op 29.11.2021 om 17:01 uur

Hallo @picolosenior,

Een geheel nieuw projectje, dit om uit te sluiten of het aan programma ligt of aan uw huidige MPH-project?

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

picolosenior schreef op 30.11.2021 om 16:13 uur

beste Rob, ik ben opnieuw begonnen met mijn project en heb hetzelfde probleem . Loopt weer vast.

Nu was het na het plaatsen van een INTRO/OUTRO animatie bij het schakelen van het Storyboard naar de Tijdlijn. Ik heb de OUTRO verwijderd en kan verder werken.

Loopt vast bij bewerking op de tijdlijn : de tijd van een text inkorten ?

groet , Picolosenior

Bol schreef op 01.12.2021 om 00:20 uur

Hallo @picolosenior,

Uw probleem heb ik niet kunnen reproduceren, wat nog niet wilt zeggen dat uw probleem niet bestaat. Hebt u al de laatste update voor Photostory Deluxe 2022 versie 21.0.1.90 al geïnstalleerd?

Zie: Patches voor Video deluxe, Video Pro X en Photostory Deluxe 25.11.20

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

picolosenior schreef op 01.12.2021 om 09:14 uur
  • Hallo Rob,
  • Mijn PS 2022 is ge_update met de laatste versie 21.0.1.90.
  • Ik blijf verder zoeken
  • groet, Picolosenior
mi-bo schreef op 07.12.2021 om 13:08 uur

@picolosenior

Beste Picilosenior

heeft U al gekeken na installeren laatste patch van 06.12.2021 versie 21.0.1.91

 

"Program no longer hangs on exit if the Disc-burning interface was previously open.

The program doesn't freeze half closed when shutting it down.

"Size/Position/Rotation" keyframes can be set directly after "Apply Effect" without having to select a specific parameter.

"Record date & time"- timecode now supports more file types.

Random crashes when opening the program settings dialog have been fixed."

wel Uw probleem is opgelost

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

picolosenior schreef op 08.12.2021 om 12:39 uur

dag Michael, Ik heb de update geinstalleerd. Voorlopig ziet het er naar uit dat alles functioneert .

groet, Picolosenior

mi-bo schreef op 08.12.2021 om 12:45 uur

@picolosenior

Beste Picolosenior.

Dank voor Uw Feedback..

Dit is een positief bericht.

Veel plezier met het samenstellen /bewerken van Uw foto sessies met het mooie MFS2022 programma.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael