Programma instabiel

sipke schreef op 14.04.2021 om 10:34 uur

Een paar maanden geleden heb ik een paar nieuwe harde schijven in de pc gekregen, daarna kreeg ik het volgende probleem. Of het iets met elkaar te maken heeft weet ik niet. Als ik bezig ben met montage en ik kies de knop -effecten- valt het programma vaak in storing met de mededeling dat het instabiel is. Na een aantal keer herstarten lukt het wel om effecten te openen en verder te gaan. Ik heb een foutmeldingsrapport die te groot is om te plaatsen, maar weet iemand de oplossing? Ik werk met video de luxe plus en win 10

Reacties

mi-bo schreef op 14.04.2021 om 10:58 uur

@sipke

Beste Sipke,

Ik krijg ook wel eens z'n soort melding, sluit ik MAGIX programma af en start het weer op kan dan zonder problemen verder werken.

Het blijven Computers met software erop,

Sc6

M.vr.gr

Michael

sipke schreef op 14.04.2021 om 11:04 uur

Ik geloof dat je tip werkt mi-bo. Ik heb de oude versie van Ccleaner weg gegooid en met de nieuwe was het direct goed. Dank je wel.

mi-bo schreef op 14.04.2021 om 11:25 uur

@sipke

Beste Sipke,

Dit is een positief bericht,

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product,

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 14.04.2021 om 15:18 uur

@sipke

Hallo Sipke,

Uw foutmelding heb ik reeds meerdere keren op dit forum voorbij zien komen. Zie deze link [klik hier]. Maar als uw probleem reeds opgelost is, zou ik voorlopig niets doen.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 14.04.2021 om 15:53 uur

Ik heb wel eens een storing Rob maar dat is meestal iets anders. Het probleem wat zich nu afspeelde komt denk ik van het wisselen van 2 harde schijven, waarvan er 1 de windows schijf is. Nu werkt het weer, dus het probleem lijkt opgelost.

Bol schreef op 14.04.2021 om 15:59 uur

@sipke

Hallo Sipke,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem opgelost lijkt te zijn.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-