programma geeft telkens weer een foutmelding bij opstarten

Vitsken schreef op 30.09.2020 om 20:37 uur

Al sinds het begin dat ik het programma heb aangekocht heb ik niks anders dan problemen.
Mijn vorige issue had te maken met dat ik het programma niet kon verwijderen om te herinstalleren. Enige oplossing hier was windows helemaal wissen en opnieuw installeren. Ook dit werkte maar tijdelijk helaas. Dus aan mijn maandabonnement loops unlimited heb ik niks gehad, het werkte nooit.
Nu heb ik sinds vorige week een splinternieuwe pc gekocht (i9 10th gen met 32GB, dus wel degelijk genoeg denk ik dan). En als ik nu het programma wil gebruiken krijg ik weer een nieuwe foutmelding ( music maker werkt niet meer, afsluiten en foutenrapport versturen).

Intussen reeds 3x opnieuw geïnstalleerd en ik blijf maar problemen hebben.
Ik heb het nu echt wel gehad, ben het beu en heb geen zin meer om elke keer opnieuw te blijven herinstalleren en foutmeldingen door te geven.
Het is gewoon kutsoftware en totaal niks waard.
Van mij mogen al mijn registraties stopgezet worden en al het geld die ik er reeds (nutteloos) in heb gestoken, terugbetaald worden.

De versie die ik gebruik is MusicMaker Premium 21 (versie 29.0.3.19)

Reacties

Bol schreef op 30.09.2020 om 23:37 uur

Hallo Vitsken,

Naar aanleiding van een eerdere topic van u, begrijp ik als moderator uw frustratie maar gedeeltelijk. Wij hebben u toen het advies gegeven, om contact op te nemen met de Magix Duitsland, met het verzoek tot ontbinding van uw aankoop. Zie: https://www.magix.info/nl/forum/kan-programma-niet-de-installeren-en-opnieuw-installeren--1253114/#ca1583175

U moet wel begrijpen, dat dit forum bestaat u enthousiaste Magix gebruikers, die forumleden willen helpen waar het kan. Omdat dit forum geheel los staat van Magix Support, adviseer ik u wederom om contact op te nemen met Magix Support via https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/ en daar uw problemen nog eens goed en duidelijk voor te leggen.

Hierbij wens ik u heel veel succes met het zoeken naar voor u de gewenste oplossing.

Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Fred-B schreef op 01.10.2020 om 08:04 uur

Hoi Vitsken,

Ik herken je frustratie. Ik heb zelf dit probleem ook en inderdaad PC opnieuw geïnstalleerd. Ik bleef ook foutmeldingen krijgen. Totdat ik de laatste update niet meer heb geïnstalleerd. Magix werkt nu naar behoren en krijg ook geen foutmeldingen. Ik weet natuurlijk niet of dit ook bij jou helpt maar het is het proberen waard. Dus de updates niet installeren en kijken of het programma dan werkt. Al met al blijft het vervelend je wilt nu eenmaal een goed werkend product.

Grt. Fred-B