Reacties

mi-bo schreef op 30.12.2021 om 22:04 uur

@ruud-b100

Beste Ruud.

Gezien U met een Gopro Hero 8 camera film opnamen maakt met MFS2022 dit is een fotobewerking programma.

Misschien zou het beter zijn om er over na te denken om een videomontage programma zoals MVDL 2022 aan te kopen, dan zullen zeker Uw problemen tot verleden horen.

Of misschien zou U het moeten zoeken in de configuratie van Uw Pc, en grafische (video)kaart is die wel up to date

Sc6

Blijf gezond , rustige jaarwisseling en een Covid-19 (omikron)vrij 2022 toegewenst

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 31.12.2021 om 00:22 uur

@ruud-b100

Hallo Ruud,

Ik heb nog wat opnames gevonden, die zijn genomen met een GoPro Hero 9 als MP4 3840x2160 50fps. Ik heb vier van deze MP4 bestanden zonder problemen op de tijdlijn van Photostory 2022 versie 21.0.1.96 kunnen zetten, bewerken en afspelen en daarna ook weer als een MP4 bestand kunnen exporteren.

Om privacy reden kan ik helaas geen filmpje of afbeeldingen naar het forum uploaden.

Maar mijn vraag aan u is, wat voor PC configuratie bezit u.

• besturingssysteem
  • Processor
  • hoeveel RAM geheugen
  • wat is het type en merk van uw videokaart
  • welke opslag schijven zitten in je PC

U kunt dit opvragen met Speccy (freeware) en een afbeelding uploaden naar het forum.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 31.12.2021, 00:24, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ruud-b100 schreef op 31.12.2021 om 10:10 uur

Mi-bo,

In de vorige versie van photostory 2016 ging het goed met de de filmpjes van de Gopro.

Rob,

Ik zal alles eens nakijken wat er precies in de pc zit.

Vriendelijke groeten en een mooie jaarwisseling.

mi-bo schreef op 31.12.2021 om 10:23 uur

@ruud-b100

Beste Ruud.

Dank voor Uw Feedback.

Er is veel verschil tussen MFS2016 en MFS202 het programma is heel anders geschreven.

Misschien zit het probleem in de configuratie, grafisch (video)kaart.

Misschien te weinig werk geheugen.

Niet wetend hoe de GoPro bestanden worden ingeladen, misschien eerst converteren naar Mp4, zou ook een oplossing kunnen zijn.

Of via Y toets apparaten opties Cpu gebruiken voor import

Rustige jaarwisseling en een Covid-19 (omikron)vrij 2022 toegewenst

M.vr.gr

Michael

2 xWijziging aangebracht i.v.m met meer info

Bol schreef op 31.12.2021 om 11:01 uur

@ruud-b100

Hallo Ruud,

Ik zie uw specificatie wel tegemoet. Het kan inderdaad zijn, dat uw videokaart de Videomodus c.q. hardwareversnelling niet aankan. Vandaar mijn vraag wat voor Videokaart in uw PC zit. Het kan ook zijn, dat de drivers voor uw videokaart niet up-to-date is. Als u de videomodus op CPU zet, dan werkt uw PC niet optimaal. Uw PC wordt trager als alles door de CPU berekend wordt i.p.v. deze te verdelen over de CPU en de GPU. Hierop kan ik pas een goed antwoord geven als ik uw PC configuratie gegeven heb gezien.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 31.12.2021, 11:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 31.12.2021 om 12:16 uur

@ruud-b100

Bedte Ruud.

U heeft gezien dat ik een eenvoudige grafische kaart heb.

U mag via We-transfer enkele beelden toesturen, dan zal ik in vertrouwen kijken of hrt mij zonder problemen lukt de beelden in te laden in MFS2022.

Mijn MAGIX adres is mi-bo@magix.info

Sc6

M.vr.gr

Michael