Gezien U met een Gopro Hero 8 camera film opnamen maakt met MFS2022 dit is een fotobewerking programma.
Misschien zou het beter zijn om er over na te denken om een videomontage programma zoals MVDL 2022 aan te kopen, dan zullen zeker Uw problemen tot verleden horen.
Of misschien zou U het moeten zoeken in de configuratie van Uw Pc, en grafische (video)kaart is die wel up to date
Sc6
Blijf gezond , rustige jaarwisseling en een Covid-19 (omikron)vrij 2022 toegewenst
Ik heb nog wat opnames gevonden, die zijn genomen met een GoPro Hero 9 als MP4 3840x2160 50fps. Ik heb vier van deze MP4 bestanden zonder problemen op de tijdlijn van Photostory 2022 versie 21.0.1.96 kunnen zetten, bewerken en afspelen en daarna ook weer als een MP4 bestand kunnen exporteren.
Om privacy reden kan ik helaas geen filmpje of afbeeldingen naar het forum uploaden.
Maar mijn vraag aan u is, wat voor PC configuratie bezit u.
besturingssysteem
Processor
hoeveel RAM geheugen
wat is het type en merk van uw videokaart
welke opslag schijven zitten in je PC
U kunt dit opvragen met Speccy (freeware) en een afbeelding uploaden naar het forum.
Ik zie uw specificatie wel tegemoet. Het kan inderdaad zijn, dat uw videokaart de Videomodus c.q. hardwareversnelling niet aankan. Vandaar mijn vraag wat voor Videokaart in uw PC zit. Het kan ook zijn, dat de drivers voor uw videokaart niet up-to-date is. Als u de videomodus op CPU zet, dan werkt uw PC niet optimaal. Uw PC wordt trager als alles door de CPU berekend wordt i.p.v. deze te verdelen over de CPU en de GPU. Hierop kan ik pas een goed antwoord geven als ik uw PC configuratie gegeven heb gezien.