Proefversie downloaden lukt wel, maar kan het niet installeren.

Johan-deWit schreef op 23.01.2023 om 21:50 uur

Beste,

Ik probeer een proefversie van Photostory Deluxe 2023 te downloaden en deze dan te installeren. downloaden lukt wel, installeren niet. De voortgang blijft op 0% staan, terwijl ik telkens op doorgaan klikt.

Wat doe ik niet goed?

firewall is uitgeschakeld

ik hoor graag van u,

M vr gr

Johan de Wit

 

Reacties

Bol schreef op 23.01.2023 om 22:45 uur

@Johan-deWit

Hallo Johan,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

.....Ik probeer een proefversie van Photostory Deluxe 2023 te downloaden en deze dan te installeren. Downloaden lukt wel, installeren niet....

Er zijn op dit moment zijn er meerdere forumleden, die wel het installatieprogramma kan downloaden, het niet kunnen installeren.

Voor zover ik het als moderator op dit moment kan beoordelen hebt Magix Duitsland een serverprobleem. Ik heb dit reeds gemeld bij Magix Duitsland. Mijn advies, probeer het morgen nog eens. Sorry voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.01.2023, 22:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 24.01.2023 om 11:41 uur

@Johan-deWit

Hallo Johan,

Voor zover ik het nu kan beoordelen zijn de serverproblemen bij Magix Duitsland opgelost. Succes met het downloaden en uittesten van Photostory Deluxe 2023.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-