Reacties

mi-bo schreef op 25.01.2022 om 20:08 uur

@ME-vanDoorm

Beste ME- vanDoorn

Als Moderator Uw serienummer verwijderd , nooit op een Forum zetten

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Dit kunt U alsnog zelf doen, via

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

dan bij dit open klikken en het product aanmelden

Sc6

Blijf gezond.

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 25.01.2022 om 22:45 uur

Hallo @ME-vanDoorm,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Met het bovenstaand antwoord kunt u Video sound cleaning lab niet opnieuw registreren. Ik zie dat u dit account vandaag hebt aangemaakt. U moet met uw oude eerder aangemaakte account inloggen. zie: Oplossing van de fout -24. Wanneer u uw oude account niet meer weet, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net. Leg daar uw probleem voor. Vergeet niet het P3-serienummer hier in te vermelden.

Met vriendelijke groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 25.01.2022, 22:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 26.01.2022 om 08:53 uur

@ME-vanDoorm

Beste ME.

Daar U niet reageer op de gegeven antwoorden.

Antwoord om 20.08 uur ben ik er vanuit gegaan dat alleen "MAGIX Video Cleaning Lab" niet in de lijst van producten staat en de andere aangekochte producten van MAGIX wel, is dit correct.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met woord verbetering

Bol schreef op 26.01.2022 om 11:06 uur

Hallo @ME-vanDoorm,

Als moderator heb ik een proef gedaan om een van mijn eigen Magix Programma via Mijn Account / Product registreren opnieuw te registreren. Maar zoals ik al verwachten, krijg ik de melding Serienummer reeds in gebruik!! Vergelijkbaar met u uw foutmelding: "Volgens Magix is product geregistreerd"

Uw P3-serienummer is reeds door u of een ander gebruiker reeds geregistreerd!! Vandaar mijn advies, als u uw oude account niet meer weet, om een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net

Met vriendelijke groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 26.01.2022, 11:08, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-