proDADProDrenalin, de opgegeven activeringscode wordt als ongeldig aan

nico-janze schreef op 15.12.2021 om 21:57 uur

na het downloaden van het programma wordt het via een link verkregen serienummer ingevoerd, dit wordt door echter als een ongeldige activeringscode gezien.

systeem is een Dell Inspiron PortableN5010, processor 2,53 Ghz, geheugen configuratie RAM 3,0

Windows 10

Reacties

Bol schreef op 15.12.2021 om 22:17 uur

@nico-janze

Hallo Nico,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

...na het downloaden van het programma wordt het via een link verkregen serienummer ingevoerd, dit wordt door echter als een ongeldige activeringscode gezien....

Begin het verkregen serienummer toevallig met G3-xxxxx-xxxxx. Dit nummer kunt / hoeft u maar een keer te activeren via: Hulp / Contentpakket(ten) activeren

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

nico-janze schreef op 18.12.2021 om 21:15 uur

Hallo Rob,

dank voor je suggestie, excuus coor de late reaktie, ik was een paar dagen afwezig

de code was helaas een andere, gebleken is inmiddels dat het bestand al door de verkoper geactiveerd is en ik het alleen maar moet openen.

ik krijg dan nog wel de opmerking dat " adds failed", waarna ik nog op zoek moet

groeten Nico

Bol schreef op 18.12.2021 om 23:27 uur

@nico-janze,

Hallo Nico,

Het doet mijn deugd om te lezen, dat uw probleem ten aanzien van activeringscode is opgelost. Wat betreft de "adds failed" kan ik alleen maar het advies geven om een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net en daar het probleem "adds failed" voor te leggen

Fijne feestdagen en een voor spoedig 2022

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 18.12.2021, 23:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

nico-janze schreef op 19.12.2021 om 11:44 uur

Hoi Rob,

dank voor de suggestie, ga ik doen

Prettige Feestdagen

Nico