Reacties

mi-bo schreef op 16.06.2021 om 13:28 uur

@MO-Khudabux

Beste MO.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Ga naar hulp content pakket(ten) .

Daar staat ProDad hide V1 bij dit downloaden en registreren.

Dan naar effecten gaan,daar zal het onder ProDad staan,en uitpakken.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 16.06.2021 om 13:31 uur

@MO-Khudabux

Hallo Mo,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

ProDaD hide V1 is geen plugin, maar een standalone programma. Installeer deze met de verkregen link die u ontvangen hebt in de opdrachtbevestigingsmail van Magix en activeer deze dan met het verkregen serienummer.

Succes met het maken van uw filmprojecten,

Groet, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 16.06.2021, 13:37, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

MO-Khudabux schreef op 16.06.2021 om 13:33 uur

Ik begrijp het maar de link van maqix werkt niet.

Bol schreef op 16.06.2021 om 14:07 uur

@MO-Khudabux

Hallo Mo,

Hebt u het al geprobeerd om door de verkregen link te kopiėren en deze dan te plakken in uw browser.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

MO-Khudabux schreef op 16.06.2021 om 14:25 uur

Dankjewel ik ga vanavond proberen

Bol schreef op 16.06.2021 om 14:45 uur

@MO-Khudabux

Hallo Mo,

Als mijn eerder gegeven antwoord niet het gewenste resultaat oplevert, ga dan eens naar: https://www.prodad.com/Video-editing-and-modification/HIDE-V1-86057,l-us.html en download en installeer de Free Trail en probeer deze dan te activeren met uw verkregen serienummer.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.06.2021, 14:50, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-