Op 28 juni heb ik mijn updateservice een jaar verlengd + Prodad Mercalli V5 Suite. Vandaag wil ik die Prodad Mercalli gebruiken, maar kan de activeringssleutel niet vinden. Waar vind ik die?
De activatiecode staat niet in de bevestiging van shop@magix. Prodad Mercalli is geinstalleerd, maar vraagt om de activatiecode die ik dus niet kan vinden. Wat raar is dat als ik inlog in mijn Magix account, vind ik bij mijn producten niet de koop van 28 juni 2021 de update van 1 jaar inclusief Prodad Mercalli V5.
....Wat raar is dat als ik inlog in mijn Magix account, vind ik bij mijn producten niet de koop van 28 juni 2021 de update van 1 jaar inclusief Prodad Mercalli V5.....
Kan het zijn, dat u twee accounts hebt bij Magix? Mijn advies:
Start Video Pro X13 op
ga naar: Hulp / Programma deactiveren
Start Video Pro X13 opnieuw op en activeer en registreer met het juist P3-serienummer en emailadres.
De situatie is inmiddels veranderd. Ik kan nu Pro Dad Mecalli wel gebruiken. De clip wordt geanaliseerd, maar in de onderhoek blijft die naam van Mercalli zichtbaar. Om dat weg te krijgen moet ik de activatiecode invoeren weet ik uit ervaring. Rob denk je dat als je Video Pro X 13 deactiveert, de activatiecode van Mercalli vanzelf te voorschijn komt?
U zou het kunnen proberen. Als u Video Pro X13 deactiveert en opnieuw activeert wordt er opnieuw contact gemaakt met de server van Magix. U kunt niets fout doen. Of ProDaD Mercalli V5 nu wel geactiveerd wordt, dat weet ik niet. Niet geschoten is altijd mis.
Het deactiveren en opnieuw activeren, zoals je adviseerde, heb ik nu tevergeefs geprobeerd. Het invoeren van het serienummer heb ik al tevergeefs geprobeerd; met en zonder koppelstreepjes. Ik heb wel een waardeboncode G3 gekregen maar niet van prodad Mercalli V5 suite, maar van FXhome Ignite Keying & Flares. Nog steeds moet ik een activatiecode, die ik niet heb, invoeren om met Mercalli-logo kwijt te raken. Heb nog meer ideeen om uit te proberen?
Ga eens naar effecten / Extra effecten. Staat hier misschien proDaD mercalli V5 Suite bij. Zo niet, neem dan contact op met shop@magix.net. Leg u probleem aan hen voor. Vermeld in deze mail uw bestelnummer eindigende op xxxxMXC
Als proDad Mercallie V5 hier wel bij staat, installeer Mercalli V5 door op er op te klikken.
Bij mij staat bij Extra Effecten: Mercalli Pro. Maakt niet uit neem ik aan. Ik ga inderdaad maar vragen bij shop Magix. Veel dank voor je tijd en het meedenken.