Reacties

mi-bo schreef op 19.07.2021 om 17:30 uur

@johan5

Beste Johan.

Als het goed is staat het apart in de mail ontvangen van shop@magix.net .

Het is ook mogelijk dat via help content pakket, dat het vandaar uit moet worden geïnstalleerd

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

johan5 schreef op 19.07.2021 om 17:50 uur

Beste Michael

Dank voor je reactie.

De activatiecode staat niet in de bevestiging van shop@magix. Prodad Mercalli is geinstalleerd, maar vraagt om de activatiecode die ik dus niet kan vinden. Wat raar is dat als ik inlog in mijn Magix account, vind ik bij mijn producten niet de koop van 28 juni 2021 de update van 1 jaar inclusief Prodad Mercalli V5.

Heb je nog een idee?

Hartelijke groet,

Johan.

mi-bo schreef op 19.07.2021 om 19:03 uur

@johan5

Beste Johan.

Een vraag heeft U het op 1 of 2 machines MVPX 13 geïnstalleerd.

Ik vind het vreemd dat Prodad Mercalli V5 Suite niet apart in de verlenging mail staat.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 19.07.2021 om 19:10 uur

@johan5

Hallo Johan,

....Wat raar is dat als ik inlog in mijn Magix account, vind ik bij mijn producten niet de koop van 28 juni 2021 de update van 1 jaar inclusief Prodad Mercalli V5.....

Kan het zijn, dat u twee accounts hebt bij Magix? Mijn advies:

  • Start Video Pro X13 op
  • ga naar: Hulp / Programma deactiveren
  • Start Video Pro X13 opnieuw op en activeer en registreer met het juist P3-serienummer en emailadres.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

johan5 schreef op 20.07.2021 om 10:51 uur

Hallo Michael.

Ik heb Video Pro X 13 op 1 machine geïnstalleerd.

Groet. Johan.

johan5 schreef op 20.07.2021 om 10:59 uur

Hallo Rob,

De situatie is inmiddels veranderd. Ik kan nu Pro Dad Mecalli wel gebruiken. De clip wordt geanaliseerd, maar in de onderhoek blijft die naam van Mercalli zichtbaar. Om dat weg te krijgen moet ik de activatiecode invoeren weet ik uit ervaring. Rob denk je dat als je Video Pro X 13 deactiveert, de activatiecode van Mercalli vanzelf te voorschijn komt?

Groeten, Johan.

 

Bol schreef op 20.07.2021 om 11:19 uur

@johan5

Goedemorgen Johan,

U zou het kunnen proberen. Als u Video Pro X13 deactiveert en opnieuw activeert wordt er opnieuw contact gemaakt met de server van Magix. U kunt niets fout doen. Of ProDaD Mercalli V5 nu wel geactiveerd wordt, dat weet ik niet. Niet geschoten is altijd mis.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.07.2021, 11:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 20.07.2021 om 11:32 uur

@johan5

Beste Johan.

Ik zie dat er om 11.19 uur een reactie is gegeven.

Misschien werkt het.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 20.07.2021 om 11:37 uur

@johan5

Hallo Johan,

Een aanvulling op mijn eerdere gegeven antwoord. Hebt u dit ook gedaan / uitgevoerd? Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/installatie-activering-van-mercalli-5-en-newblue-filter-5-plugins--1527/

Volgens mij heeft u per email hiervoor een waardeboncode G3.xxxx gekregen.

Succes, Rob

Ps. Zelf heb ik de volledige versie Mercalli V5 suite via proDaD aangeschaft.

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen en taalcorrecties

Laatst gewijzigd door Bol op 20.07.2021, 11:50, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

johan5 schreef op 20.07.2021 om 12:48 uur

Hallo Rob,

Het deactiveren en opnieuw activeren, zoals je adviseerde, heb ik nu tevergeefs geprobeerd. Het invoeren van het serienummer heb ik al tevergeefs geprobeerd; met en zonder koppelstreepjes. Ik heb wel een waardeboncode G3 gekregen maar niet van prodad Mercalli V5 suite, maar van FXhome Ignite Keying & Flares. Nog steeds moet ik een activatiecode, die ik niet heb, invoeren om met Mercalli-logo kwijt te raken. Heb nog meer ideeen om uit te proberen?

Hartelijke groet, Johan.

Bol schreef op 20.07.2021 om 13:00 uur

@johan5

Hallo Johan,

Ga eens naar effecten / Extra effecten. Staat hier misschien proDaD mercalli V5 Suite bij. Zo niet, neem dan contact op met shop@magix.net. Leg u probleem aan hen voor. Vermeld in deze mail uw bestelnummer eindigende op xxxxMXC

Als proDad Mercallie V5 hier wel bij staat, installeer Mercalli V5 door op er op te klikken.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.07.2021, 13:04, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

johan5 schreef op 20.07.2021 om 14:04 uur

Hallo Rob,

Bij mij staat bij Extra Effecten: Mercalli Pro. Maakt niet uit neem ik aan. Ik ga inderdaad maar vragen bij shop Magix. Veel dank voor je tijd en het meedenken.

Hartelijke groet, Johan