Reacties

Bol schreef op 05.04.2024 om 18:12 uur

@Kommer

Hallo Kommer,

Als het goed is staat dit vermeld in uw Opdrachtbevestigingsmail van toen. Staat er niets, dan kan / mag je ervan uitgaan dat het voor Lifetime is. Als het goed is staat in deze mail ook een proDaD Mercalli V5 downloadlink. Nadat u Mercalli al eens geactiveerd hebt, dan hebt u hiervoor een serienummer gekregen.

Zelf kan ik Mercalli V5 hiervandaan downloaden: http://www.prodad.de/support/mercalli/mercalli-50-magix64bit.exe 
 

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 05.04.2024, 18:36, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kommer schreef op 05.04.2024 om 21:40 uur

Ik kan ook vanuit de opdrachtbevestiging weer opnieuw Mercalli installeren met het bijgeleverde serienummer, en er staan geen geen restricties in

Bol schreef op 05.04.2024 om 22:21 uur

@Kommer

Hallo Kommer,

Het doet mij deugd dat u ProDaD Mercalli V5 opnieuw hebt kunnen installeren en activeren. Succes met het stabiliseren van uw films.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 05.04.2024, 22:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-