Prodad Heroglyph

brochetto schreef op 15.12.2014 om 19:41 uur

Hallo,

Ik heb titels uit Prodad Heroglyph verwerkt op de tijdlijn in mijn film, maar als ik mijn film exporteer naar MPEG4 staan de titels er niet bij.

Moet ik nog een extra bewerking doen ?

Groeten,                                                                                                                                                                  Leon

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 16.12.2014 om 10:47 uur

Beste Leon,

Ik heb een bestand met Prodad Heroglyph geexporteerd naar Mpeg-4. Bij mij stonden de titels er wel bij. Ik vermoed dat de "M" is geactiveerd.zie afbeelding

Succes,

Rob 

brochetto schreef op 16.12.2014 om 11:13 uur

Rob,

Het zal toch een andere reden hebben, want de mute knop staat niet ingedrukt.

Groeten, Leon

Voormalige gebruiker schreef op 16.12.2014 om 11:53 uur

Hallo Leon,

In welke versie VDL gebruik je? Ik heb het VDL 2015 premium gedaan.

Rob

brochetto schreef op 16.12.2014 om 11:58 uur

Rob,

Ook in VDL 15 PREMIUM en in PRO X6.

Kan u mij int kort de volgorde uitleggen hoe ik titels uit "Prodad Heroglyph" op de tijdlijn moet plaatsen en ze dan ook correct kan exporteren ?

Groeten, Leon

Voormalige gebruiker schreef op 16.12.2014 om 12:03 uur

Leon,

Je zeg dat de titels op de tijdlijn van VDL staan. Als je het project afspeelt op de tijdlijn van VDL, zie je dan wel de tekst in je previewvenster

Rob

brochetto schreef op 16.12.2014 om 12:13 uur

Rob,

Ja dat is juist zo bizar, ik zie de tekst op de tijdlijn en op de programmamonitor staan, en als ik het geheel exporteer dan staat de tekst er niet meer bij.

Leon

Voormalige gebruiker schreef op 16.12.2014 om 13:39 uur

Leon,

Je schrijft dat de tekst op de tijdlijn ziet.

Sta deze ook onder het filmfragment?

Bedoel je met programmamonitor het Previewscherm van VDL?

 

gr.

Rob

 

brochetto schreef op 16.12.2014 om 17:39 uur

Rob,

Zoals u ziet is de tekst te zien op mijn programmamonitor (bedoelt u dat met previewscherm). Als ik nu mijn film exporteer staat die titel er niet bij.         

Nu heb ik iets anders geprobeerd: ik heb n.l. over die titel een ProDaD adorage effect geplaatst, en nu wordt de titel wel mee geexporteerd. Bizar, maar ik kan voorlopig op die manier verder.

Groeten, Leon

Voormalige gebruiker schreef op 17.12.2014 om 09:23 uur

Leon,

In Magix's programma's wordt wat u noemt programmamonitor het previewvenster genoemd. zie afbeelding

Heeft u al een test gedaan met een nieuwe project. Ik denk dat er tijdens het monteren er fouten zijn ingeslopen.

gr.

Rob

Loek schreef op 30.12.2014 om 21:37 uur

Leon,

Ik kamp met hetzelfde probleem. Ik heb het programma opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt ook niet. Ik veronderstel nu dat het probleem bij video de luxe zit. Wie geeft de oplossing???

Mvgr.

Loek

Voormalige gebruiker schreef op 30.12.2014 om 23:08 uur

Hallo Loek en Leon,

Ik denk niet dat het aan VDL ligt. Ik ondervind geen problemen. Heb je het juiste programma geinstalleerd? Deze moet wel het Magix licentie hebben.

Succes,

Rob