ProDAD - Aanvullende programma's installeren

DanBras schreef op 15.03.2013 om 00:09 uur

Waar kan ik de optie 'Aanvullende programma's installeren' vinden om ProDAD Adorage 13 te installaren. 

Via het linkje in de email wordt er verteld dat deze optie onder Hulp zou moeten zitten, maar deze is daar niet zichtbaar. Bij de optie 'Aanvullende programma's' onder Bestand zit weer geen optie om te installeren. En bij de optie 'Gratis download' onder Hulp, staat ProDAD Adorage niet tussen de beschikbare uitbreidingen.

Ik werk met Foto's op DVD 2013 Deluxe Limited Editions op een systeem met W8 64-bits

Reacties

magixagent schreef op 15.03.2013 om 11:23 uur

Beste, heeft U al op dvd onder Addon gekeken, te openen via verkenner.

succes met het mooie MAGIX product

DanBras schreef op 15.03.2013 om 12:09 uur

Ik heb de download versie en geen DVD beschikbaar.

Vanaf de ProDAD website heb ik wel trial versie gedownload en geinstalleerd maar deze wordt niet zichtbaar binnen Foto's op DVD Deluxe.

bobbiaan schreef op 17.03.2013 om 11:52 uur

Beste...,

Ik ga ervan uit gekocht, geregisteerd, geactiveerd etc.  Start het programma, ga naar hulp, aanvullende programma's installeren. Dan zou uw vraag opgelost kunnen worden.

Bobbiaan

DanBras schreef op 17.03.2013 om 17:01 uur

Beste Bobbiaan,

Uiteraard geregistreerd en geactiveerd. De optie Hulp->Installeer aanvullende programma's is ook wat de link voor ProDAD zegt, welke ik na aanschaf ontvangen heb. Maar hier zit tegelijk het probleem dat ik deze optie niet onder Hulp (of elk ander menu) tot mijn beschikking heb. Onder Hulp vind ik wel Gratis Downloads, maar hier zit ProDAD helaas niet tussen.

Kan dit misschien liggen aan het feit dat ik onder W8 64-bits geinstalleerd heb?

Nogmaals bedankt,

Danny

bobbiaan schreef op 17.03.2013 om 17:53 uur

Beste...,

Als je het programma met een instal DVD hebt gekocht wordt die optie met de installatie op de PC gezet. Ik denk dat je dat met de download versie dan niet krijg. Wat is het bedrag dat je betaald hebt voor het programma? er zijn drie versies van het programma standaard, plus en de premium welke globaal 60, 100 en 130 euro kosten.

Mvg

Bob

DanBras schreef op 17.03.2013 om 17:57 uur

Ik heb idd de download versie en dit was een speciale aanbieding die van de week van Magix per email binnen is gekomen. Het gaat hierbij om Foto's op DVD Deluxe Limited Edition voor 59,95, waarbij ProDAD Adorage 13 één van de extra pakketten is.

Danny

DanBras schreef op 22.03.2013 om 14:47 uur

Probleem opgelost door de support van Magix.

Voor Foto's op DVD Deluxe is een speciale ProDAD download nodig, waarvan de downloadlink in de originele email van Magix ontbrak. Deze link heb ik nu alsnog ontvangen en ProDAD werkt nu naar behoren.

Bedankt voor alle reacties!