Problemen Video Deluxe Premium 2022

Huty schreef op 17.10.2021 om 12:57 uur

Na tweemaal update VLD 2022 en tweemaal Herstel moeten uitvoeren van mijn computer wil ik terug naar de de versie VDL 2021.

Helaas had ik deze versie 2021 al verwijderd van mijn computer. Jammer genoeg heb ik van deze versie geen Cd-rom en alleen een download versie en die gaat weer automatisch naar de 2022 versie.

Help! Hoe kan ik toch weer terug naar de oudere goedwerkende VDL 2021 versie.

Bij voorbaat dank. Groet Hub

Reacties

Bol schreef op 17.10.2021 om 14:58 uur

@Huty

Hallo Huub,

Als u VDL 2021 reeds eerder geüpgraded hebt naar VDL 2022, dan is het helaas niet meer mogelijk om terug te gaan naar VDL 2021, tenzij u het installatieprogramma ooit gedownload en bewaard hebt. Wanneer u VDL 2021 zou kunnen terugzetten, dan installeer je alleen nog maar de basisversie.

Wat u zou kunnen doen, is om een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net met de vraag om u een downloadlink te mailen met de laatste versie van VDL 2021, zodat u VDL 2021 opnieuw kan installeren. Geef wel aan wat de rede van uw verzoek is.

Met vriendelijk groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 17.10.2021, 14:59, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Huty schreef op 17.10.2021 om 18:31 uur

Beste Rob.

Misschien kun je me toch helpen, eerder is dat ook al eens door jou gelukt.

Na de update van VDL 2021 naar VDL 2022 haperde beeld en geluid en kreeg ik vaak geen beeld maar wel geluid. Het programma liep dan vast. Bij de derde vastloop en het opnieuw opstarten van de computer kreeg ik de computer niet meer opgestart. Hij is toen in reparatie geweest daarbij is de nieuwe VDL 2022 verwijdert en liep de VDL 2021 weer als een trein.

Vanochtend maakte ik de fout door akkoord te gaan met een nieuwe update naar VDL 2022 met het gevolg dat ik weer die zelfde problemen heb. Wel werk de computer nog naar behoren.

Weet je hier misschien een oplossing voor? Want als ik weer terug ga naar de 2021 versie dan kan ik nooit meer een nieuwe jaarlijkse update kopen.

Hopende op een positief antwoord, vriendelijke groet Huub.

Bol schreef op 17.10.2021 om 19:06 uur

@Huty

Hallo Huub,

....Want als ik weer terug ga naar de 2021 versie dan kan ik nooit meer een nieuwe jaarlijkse update kopen.....

Als u weer terug gaat naar de VDL 2021 versie, dan blijft u de mogelijk behouden om jaarlijks tegen een gereduceerde prijs de jaarlijkse update / upgrade te kopen.

.....Na de update van VDL 2021 naar VDL 2022 haperde beeld en geluid en kreeg ik vaak geen beeld maar wel geluid.....

Probeer eens het volgende: Geen beeld, wel geluid in Video Deluxe 2022. Misschien kan dit de oplossing voor u zijn. Experimenteer eens met de verschillende mogelijkheden

Met vriendelijk groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 17.10.2021, 19:08, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Huty schreef op 18.10.2021 om 11:03 uur

Dag Rob,

Het probleem is opgelost. Jou idee: Probeer eens het volgende: Geen beeld, wel geluid in Video Deluxe 2022. Misschien kan dit de oplossing voor u zijn.

Het was de oplossing door in de instellingen van VDL 2022. Bestand / instellingen / programma / apparaat opties

de hardwareversnelling bij Import, Verwerking en Export op CPU modes te zetten.

VDL 2022 werkt nu fantastisch.

Heel hartelijk dank voor je directe hulp.

Met vriendelijke groet Huub.

Bol schreef op 18.10.2021 om 11:21 uur

@Huty,

Hallo Huub,

Het doet mij deugd om te vernemen, nadat u de hardwareversnelling bij Import, Verwerking en Export op de CPU modus hebt gezet, Video Deluxe 2022 weer fantastisch werkt. Succes met het samenstellen met uw filmprojecten.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-