Reacties

Bol schreef op 23.07.2021 om 13:30 uur

@Nelleke

Hallo Nelleke,

Hebt u soms nog een account onder een ander naam en emailadres op dit forum? Heb u wel het P3-serienummer. Als dat zou is, dan kunt u via deze link het installatieprogramma downloaden. [klik hier]

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. verbeteringen

Laatst gewijzigd door Bol op 23.07.2021, 13:50, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Nelleke schreef op 23.07.2021 om 13:59 uur

Ik krijg na de download niet het programma te zien met die mevrouw aan het water. als ik het installeer hoor ik toch op mijn bureaublad het programma te zien? snap er helemaal niets van wat niet goed gaat.

Nelleke schreef op 23.07.2021 om 14:00 uur

komt het dan niet meteen in het configuratiescherm.

Bol schreef op 23.07.2021 om 16:58 uur

@Nelleke

Hallo Nel,

Het klopt, dat u na de downloaden van het Photostory installatieprogramma, de mevrouw aan het water niet ziet.

U moet eerst Photostory Deluxe met het gedownloade installatiebestand installeren.

Nadat u Photostory programma hebt geinstalleerd, geregistreerd en geactiveerd hebt, dan ziet u de mevrouw aan het water.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.07.2021, 17:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-