Problemen met installeren van Speed3_burnR

ma1306 schreef op 13.06.2018 om 15:24 uur

Beste,

Het lukt me niet om component Speed3_burnR_mxcdr ... vanaf de installatieschijf te installeren. Het Interface en de video converter gaan perfect, maar het genoemde component krijg ik er niet op! Waar staan de âmmepn, want het programlma zeuert ook over het "niet kunnen verwijderen van de oude versie van een oudere Speed burn R. Dat zou kunnen maar inmiddels heb ik zelf wel de oude Speed5_brun R kunnen verwijderen. De Speed 3 gebruikt een USB converter! Wie kan mij aanwijzingen geven om dat ene omadt component er wél op te krijgen! Groet

 

Reacties

Bol schreef op 13.06.2018 om 15:48 uur

Beste,

Je schrijft niet om welk Magix programma het gaat. Misschien is dit de oplossing voor je?

Download deze brandroutine vanaf. https://support2.magix.com/customer/nl/download/magix-burnroutines1300247 en installeert deze dan.

Succes,

Rob

PS. ik heb nog nooit gehoord van "Speed5_burnR" wel Speed3_burnR_mxcdr.msi. Hebben we het wel over een Magix Programma?  

 aanvulling op 13-06-2018 om 19:00uur 

Je schrijft: "De Speed 3 gebruikt een USB converter! "  Speed 3 burn is een Magix brandprogramma , dat gebruikt wordt, nadat je een filmproject op een DVD wilt gaan branden. Bij het exporteren etc.. wordt Speed3 burn niet gebruikt.

Laatst gewijzigd door Bol op 13.06.2018, 22:25, in totaal 5 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 13.06.2018 om 16:50 uur

Ma 1306.

welkom op MAGIX info Forum.

U schrijft over MAGIX Video Easy, is dit een online koop versie, na het installeren van het pakket en online activeren,registreren,wordt automatisch na importeren van Uw beelden mpeg 2 codec geinstalleerd,dit heeft U nodig om te kunnen branden(U dient dan wel online te zijn).

Met een dvd versie is de zelfde handeling als voor online is omschreven

Met vriendelijke groet.

Michael