Maar als U de 30 dagen(trial) versie neemt met serienummer dan kunt U wel mp4 codex activeren
Sc6
Michael
Ik heb inderdaad de 30 dagen trail met serienummer geactiveerd.
Ik zal r nog ff na kijken,, vind het alleen raar dat als ik een clip van muziek erbij ze dat deze het wel doet en mijn film van mp4 niet, zal wel een instalatiefoutje zijn.
Heb je het al eens geprobeerd met een ander MP4 bestand? Geef niet welke. Misschien is er iets mis met uw vakantie filmpje? Dat kan ik hiervandaan niet beoordelen.
Maar als U de 30 dagen(trial) versie neemt met serienummer dan kunt U wel mp4 codex activeren
Sc6
Michael
Hallo Rob,
Heb je het al eens geprobeerd met een ander MP4 bestand? Geef niet welke. Misschien is er iets mis met uw vakantie filmpje? Dat kan ik hiervandaan niet beoordelen.
Allereerst, wil ik Rob bedanken voor het vertrouwen, dat hij in mij hebt gesteld.
Hij hebt mij als eerste zijn Mp4 bestanden gemaild, die wel beeld maar geen geluid afspeelde in een testversie Magix Video Easy. Deze Mp4 bestanden speelde bij mij in geen enkele Magix Video Deluxe programma's geluid af.
Bij navraag aan Rob bleek, dat hij MTS bestanden geëxporteerd had met Magix Video Easy als Mp4 bestanden. Hierin zit de fout. MTS bestanden worden (nog) niet ondersteund in de testversie Magix Video Easy. Natuurlijk wel in de volledige versie
Ik heb Rob gevraagd om mij de originele MTS bestanden toe te mailen. Deze heb ik als eerste geëxporteerd via VDL 2020 naar Mp4 bestanden. Deze Mp4 bestanden speelde nu wel beeld en geluid af op de tijdlijn Magix Video Easy.
Omdat Rob een beginner is en nog geen andere VDL programma hebt, heb ik hem geadviseerd om zijn MTS bestanden te converteren met Handbrake te downloaden bij: https://handbrake.fr/ .
Ik heb de software geinstalleerd maar geeft nog steeds problemen met de MTS bestanden, ik hou me toch even aan de raadgeving van BOL, want dat werkt wel.
Nogmaals importeren van de mts bestanden lukt wel , alleen het geluid niet, maar is nu zeer goed opgelost door Bol.
Na 10 dagen zal ik aannemen dat U het volledige pakket van MAGIX video Easy heeft gekocht, gezien U schrijft dat de software is geïnstalleerd.
In een kleine compilatie met een MTS bestand laat ik U zien dat er wel geluid onder mijn film staat en geen Handbrake hoef te worden gebruikt in het mooie MAGIX video Easy product.
Waarom dat U dit niet heeft kan ik U niet vertellen,
U schrijft: "Ik heb de software geïnstalleerd maar geeft nog steeds problemen met de MTS bestanden". Ik heb nog eens Video Easy 6.0 geïnstalleerd. Ik heb nu maar eens een test gedaan met mijn eigen MTS bestanden. Zowaar deze speelde zowel beeld als geluid af. Ik heb u via WeTransfer mijn MTS bestanden gemaild, zodat u met mijn bestanden e.a. kan uitproberen. Als mijn bestanden wel beeld en geluid afspeelt, dan mag u de conclusie trekken, dat het aan uw opgenomen MTS bestanden ligt. Ik verneem wel van u
Magix Support hebt mij ooit Handbrake aangeraden, omdat bepaalde filmbestanden bij mij ook niet goed afspeelde. Vandaar mijn advies om uw MTS bestanden, met Handbrake te converteren naar MP4 bestanden.