problemen met de weergaveduur

rikske schreef op 16.09.2013 om 18:36 uur

Beste,

Ik heb het volgende probleem; ik heb een project ontwikkeld met alles erop en eraan, ik bedoel, met muziek en teksten. Bij de finalisatie van het project zet ik de weergaveduur op 7 sec. en laat dit toepassen op alles, daarna verander ik handmatig de dia's welke langer of korter moeten weergegeven worden. Ik hen nu de intro van de reeks gewijzigd,en toen bleek dat de ALLE weergaven gewijzigd werden in  00:06:23, ik heb toen terug de weergaveduur gewijzigd en 00:07:00 en toepassen op alles, helaas zonder resultaat. Ik heb toen -omdat ik dacht aan prg. fout heb ik het prg. opnieuw geïnstalleerd  en opnieuw begonnen met de duur tewijzigen, noppens, niets gebeurd er alles blijft staan, dan maar handmatig alle weergaven wijzigen in 7sec. tijdens dit "enerverend" werkje sprongen de tijden vóór en nà de gewijzigde dia telkens terug naar 00:06:23. Op het laatste is het zelfs onmogelijk om nog de seconden te wijzigen het systeem springt telkens naar de minuten....Ben ten einde raad wie kan mij helpen? Oh ja, misschien interessant met een eerder gemaakt project van ongeveer dezelfde grootte kan ik op de "normale" manier werken!

Ik werk met een notebook met Intel core i5 processor, 6Gb ram geheugen en een nvidia geforce GT kaart alhoewel dit laatste weinig of geen rol speelt in het probleem, heeft voor mij iets te maken met het prg. Ik werk reeds sinds jaren met DVD.... en heb tot op heden dit probleem nog niet ontmoet.

Actueel werk ik met Foto's op DVD De luxe 2013

Bedankt voor de hulp!

Reacties

mi-bo schreef op 17.09.2013 om 16:27 uur

Uw verhaal gelezen, als U een project in de storyboard modus heeft staan, kunt u de tijden wijzigen, net zolang u wilt een optie sla Uw project regelmatig op via bestand opslaan als, een voorbeeld de eerste keer dat u een project op de tijdlijn heeft staan, ga naar bestand opslaan als kijk waar het opgeslagen wordt en geef het als naam + 0001, elke keer als u een verandering aanbrengt en wil saven geeft u het de naam +0002 enz., is er ergens een probleem kunt u het vorige oproepen.
het is vreemd dat als u een ander tijd instelt dat het vorige weer terug komt, heeft u als eens via hulp ,online activeren, gekeken of er een update is, misschien is dit wel het probleem.
ook als U een project maakt is een voorstel van MAGIX niet meer dan ong. 100 foto's per project. succes met het mooie MAGIX product,