problemen met de registratie

Rudy-DeBen schreef op 15.04.2021 om 08:57 uur

ik heb een upgrade gedaan (en betaald) van versie Video Deluxe 2020 naar versie 2021. Bij het registreren echter krijg ik langs geen kanten verbinding met de site. Ik krijg steeds de melding dat er geen netwerkverbinding is maar dit is hoegenaamd niet waar! Ik werk met Edge en Windows 10. Bij het serienr en mijn emailadres staat wel een groen vinkje!

Reacties

mi-bo schreef op 15.04.2021 om 10:04 uur

@Rudy-DeBen

Beste Rudy,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Start MAGIX vdl 2021 op via administrator, vermoedelijk gaat het dan wel goed

anders een geschreven oplossing van MAGIX Support

https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-problemen-met-de-netwerkverbinding-op-te-lossen--47/

en deze optie

https://www.magix.info/nl/support/artikel/melding-er-kon-geen-internetverbinding-worden-gemaakt--154/

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

2 x Wijziging aangebracht i.v.m. meer info

Bol schreef op 15.04.2021 om 10:49 uur

@Rudy-DeBen

Hallo Rudy,

Zie ook eens even deze link: https://www.magix.info/nl/forum/problemen-registratie-internet--1265656/

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rudy-DeBen schreef op 15.04.2021 om 12:03 uur

helaas, geen van de aangeboden oplossingen werkt, toch bedankt voor uw antwoord

Rudy-DeBen schreef op 15.04.2021 om 13:11 uur

het probleem is juist dat het registreren niet lukt. Ik zal dit nog eenmaal proberen en dan geef ik het op. ook de uitleg die ik van Magix kreeg was veel te technisch voor mij. Nochtans verliep vorig jaar de installatie van versie 2020 probleemloos! Ik betaalde voor versie 2021 ongeveer € 59, installeren lukte niet, ik betaalde voor de upgrade naar versie 2021 ongeveer € 79. Ditmaal lukte de installatie wel maar lukte de registratie langs geen kanten.

Inn elk geval toch bedankt voor uw reactie op mijn probleem. Ik blijf wel achter zonder software en zal moeten uitkijken naar een ander pakket om mijn video's te bewerken!

Mvg,

Rudy

mi-bo schreef op 15.04.2021 om 13:33 uur

@Rudy-DeBen

Beste Rudy.

Als U € 79.00 heeft betaald is dit met een andere/nieuw P3 nummer.

Als U € 59.00 heeft betaald dan is het registreren met P3 serienummer van MAGIX vdl 2020 en wordt versie 2020 overschreven.

Misschien heeft U iets aan deze uitleg.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 15.04.2021 om 14:32 uur

@Rudy-DeBen

Hallo Rudy,

Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Ik vind het maar zeer vreemd, dat u met VDL 2020 geen problemen had en nu met het upgraden naar VDL 2021 wel. Mijn advies aan u is, stuur een mailtje naar shop@magix.net en leg daar u probleem voor.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.04.2021, 14:33, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rudy-DeBen schreef op 15.04.2021 om 16:23 uur

@Rudy-DeBen

Hallo Rudy,

Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Ik vind het maar zeer vreemd, dat u met VDL 2020 geen problemen had en nu met het upgraden naar VDL 2021 wel. Mijn advies aan u is, stuur een mailtje naar shop@magix.net en leg daar u probleem voor.

Succes, Rob

In 2020 had ik geen problemen met het installeren van versie 2020! Nadat ik nu versie 2021 van mijn PC had gesmeten en versie 2020 opnieuw installeerde lukte dit ook niet meer! Mijn PC weigert gewoon verbinding te maken met de server van Magix terwijl ik sowieso verbinding heb met het internet. Ik heb dit probleem ook aangekaart bij Magix zelf (shop@magix.net) maar hun teruggestuurde oplossing was zo technisch dat ze voor mij niet meer verstaanbaar was! Ik had gehoopt dat ze mijn PC zouden overnemen en zelf de installatie uit zouden voeren (bij andere softwarepaketten is dit soms het geval)..... maar helaas. Het verbaast me wel dat ze het nog steeds hebben over internet explorer! Ik werk onder windows 10 met Edge!

Mvg,

Rudy

Rudy-DeBen schreef op 15.04.2021 om 16:25 uur

€ 59 was wel degelijk voor de versie 2021 en € 79 was voor de upgradeversie (er waren nog 2 andere softwarepaketten bij). Om me te registreren na de upgrade had ik zowel een groen vinkje bij het serienummer (van versie 2020) als bij mijn emailadres..... ik geraakte echter niet verder!

Mvg,

Rudy

mi-bo schreef op 15.04.2021 om 17:00 uur

@Rudy-DeBen

Beste Rudy,

laten we bij het begin beginnen.

U heeft MAGIX video Deluxe 2020 Pus, als U via update service een nieuwe versie neemt kost dit € 59,99

Als U MAGIX video Deluxe 2020 Prem heeft, en via update service versie 2021 aankoopt kost dit € 69,99.

hier zitten zoals U omschrijft 2 extra pakketten bij.

Om versie 2021 op Uw Pc te zetten, heeft U via mail ook een link gekregen om versie 2021 te installeren, als dit is gedaan, kunt U via hulp online actualiseren serienummer + emailadres invoeren wat bekend is bij MAGIX.

Gezien U gisteren een account heeft aangemaakt, is dit via het zelfde email adres gedan , als correspondentie naar MAGIX support

Via de link hieronder,

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

inloggen, dan optie mijn producten,

dit vinden en openen.

graag een reactie of U dit kunt openen, als dit niet zo is zal U een ander email adres moeten gebruiken, die gebruikt is bij aankoop MAGIX vdl 202 Prem.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 15.04.2021 om 18:02 uur

@Rudy-DeBen

Hallo Rudy,

Zoals ik het nu begrijpt hebt VDL 2020 plus geüpgraded naar VDL 2021 premium plus ad: € 79,99. Laten we voorlopig de aankoop van de upgrade van VDL 2021 plus ad: € 59,99 vergeten. Eerst proberen of u VDL 2021 premium kan installeren en activeren.

Wat u nu het beste kan doen is:

  • deinstalleer alles van VDL 2020 plus en VDL 2021 premium. [klik hier]
  • opent nu uw Opdrachtbevestigingsmail van VDL 2021 premium
  • installeer VDL 2021 premium met de downloadlink die in deze mail staat
  • activeer en registreer VDL 2021 premium met het P3-serienummer die in uw opdrachtbevestigingsmail staat vermeld.

Als alles goed is gegaan, dan kan u een verzoek doen bij Magix om de aankoop VDL 2021 plus upgrade te ontbinden.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.04.2021, 18:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-