Problemen met branden

Walter-v schreef op 02.02.2017 om 10:16 uur

Ik heb net mijn eerste filmpje gemaakt met Video Easy, het is een prachtig stuk omtrent onze huwelijksverjaardag met de ganse familie en vrienden. Alles netje gemonteerd en prioberen te branden. Helaas ik krijg steeds de mededeling dat het encoderen mislukt is. Wat nu? Zijn al die dagen (en nachten) dan tevergeefs geweest? Ik beloofde aan elke deelnemer dat ze begin februari een dvd van het feestweekend zouden krijgen...Noppes dus !!! Kan iemand mij zo vlug mogelijk wat hulp bieden?

Alvast bedankt,

Grtz,

Foxhill

Reacties

mi-bo schreef op 02.02.2017 om 11:27 uur

Foxhill,

is nadat het product is geïnstalleerd en geactiveerd , en geregistreerd ook via hulp online actualiseren, de laatste download update geïnstalleerd

gr

Michael

Walter-v schreef op 02.02.2017 om 12:28 uur

Wat bedoel je hier juist mee? Ik ben namelijk zeer nieuw, en heb het product slechts 3 dagen geleden aangekocht.

mi-bo schreef op 03.02.2017 om 11:05 uur

Foxhill,

Is MAGIX Video Easy 5HD gekocht als dvd bij een winkel of besteld online bij MAGIX.

gr

Michael

Walter-v schreef op 03.02.2017 om 15:35 uur

Aangekocht via internet. Ben al wat verder geraakt. eerste video is gemaakt. Kan deze wel afspelen op mijn dvd in computer maar niet op mijn dvd speler ---> tv. Wat is er mis gegaan?

mi-bo schreef op 03.02.2017 om 22:36 uur

Foxhill,

is dit geen dvd speler probleem, het verschil tussen een + of - dvd ( dit is vaak een probleem bij duurder merken ).

Een dvd speler gekocht bij de Blokker zal geen enkel probleem zijn

gr

Michael

Walter-v schreef op 05.02.2017 om 10:41 uur

Het is een Panasonic, maar ook bij onze dochter lukt het niet...

mi-bo schreef op 05.02.2017 om 10:52 uur

Foxhill.

Ik kan iets niet begrijpen. 30 jan is er een vraag over foto easy, 2 dagen later wordt er ineens over video easy geschreven.

Welk betaald en geregistreerd product wordt er gebruikt gezien er niet begrepen wordt dat het product via hulp online actualiseren, de laatste download update moet worden geactiveerd.

Wordt er voor het eerste filmpje toevallig een RW dvd gebruikt, als deze niet wordt afgesloten ( gefinaliseerd ), zal hij alleen maar op de Pc afgespeeld kunnen worden, en niet op een dvd recorder.

gr

Michael

Walter-v schreef op 05.02.2017 om 11:52 uur

Juiste benaming is Fotostory Easy. M'n excuses...Dat finaliseren is dat enkel met RW of ook met gewone dvd? En hoe kan ik finaliseren?

mi-bo schreef op 06.02.2017 om 11:22 uur

Foxhill,

Finaliseren is een optie die bij RW hoort zodat de RW Dvd buiten de Pc ook op een dvd speler afspeelbaar is, dan als U MAGIX Fotostory Easy heeft is het niet mogelijk om film beelden in te laden en te bewerken, in MAGIX Video Easy wel en ook in het pakket MAGIX Photostory DeLuxe 2017

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 07.02.2017 om 16:52 uur

Hallo Walter,

Ik bezit het programma fotostory Easy niet.  Wel weet ik, dat wanneer je een gewone DVD brand of dit nu is op DVD+/-R of DVD RW +/- de door het Magix programma wordt afgesloten (gefinaliseerd)

Volgens mij zou het mogelijk moeten zijn filmbeelden inladen en bewerken. zie:

Je vermeldt eerder de je een Panasonic DVD speler heeft. Wat is het type? BV DVD -S500

Groet,

Rob