problemen bij splitsen, fotostory 2014

vrouwe schreef op 21.01.2015 om 16:03 uur

Ik ben in het bezit van Fotostory de luxe 2014, geregistreerd op 21-12-2013. Ik kan geen vraag meer stellen via email omdat ik geen recent, 2 jaar, programma heb geinstalleerd. Volgens mij loopt de termijn af op 21-12-2015. Mijn systeem is windows 7.

Mijn vraag is hoe is het mogelijk dat ik een problemen krijg als ik een slideshow die te lang wordt splits. Wil ik het tweede gedeelte gaan bewerken krijg ik een foutmelding. Hoe kan ik dit voorkomen.

Dank voor de reactie

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 21.01.2015 om 16:47 uur

Beste Vrouwe,

U kunt de vraag stellen via de technische support. Ga naar: https://support2.magix.com/customer/nl?_ga=1.27066174.2010423701.1421854456 (klik op technische support)

Als je een slideshow wilt splitsen, gaat dan met de afspeermarker op de plek staan waar je de film wilt splitsen en druk op Alt+W. Nu wordt er een tweede slideshow aangemaakt. Nu kan je schakelen tussen twee slideshows. Deze slideshows kan je nu afzonderlijk bewerken.

Succes,

Rob

vrouwe schreef op 21.01.2015 om 20:23 uur

Rob,

Bedankt voor je reactie. Ik gebruik het programma al minstens 7 jaar en ben op de hoogte van de door jou genoemde methode. De laatste twee keer dat ik het gebruikte kreeg ik de foutmelding. Toen ik probeerde contact op te nemen met technisch support kreeg ik de mededeling op de site dat mijn software ouder is dan 2 jaar en dus geen support meer kan aanvragen. Ik heb fotostory 2014 gekocht in december 2013, dus net ruim een jaar geleden. Wel heb ik de mogelijkheid voor ruim  € 12 een gesprek aan te gaan, maar dat noem ik geen service.

Voorlopig zit er niets anders op dan het gedane werk opnieuw uit te voeren en in de toekomst sneller een tweede slide show aan te maken. Ik zit wel met een grote kater. Mocht ik in de toekomst weer een nieuwe versie aan willen schaffen zal ik toch eerst eens gaan kijken wat er nog meer op de markt is.

Groet, Jan

Voormalige gebruiker schreef op 21.01.2015 om 23:34 uur

Hallo Jan,

Ik begrijp uw fustratie. Wanneer een forumlid een antwoord geeft, dan weet deze niet of de vragensteller een beginner c.q. een gevorderde gebruiker is. Daarom wordt er meestal eerst de meest bekende wegen bewandeld. Zelf heb ik meer dan dertig jaar ervaring op computergebied. Dit wil nog niet zeggen, dat ik geen (beginners)fouten maak. 

Wat betreft de technische support, het heeft geen zin om dat hier ventileren, omdat wij als forumleden hier geen invloed op kunnen uitoefenen. Ik zou zeggen, stuur een Mail naar Magix Support.

Meestal zijn 80 à 90% van de fouten terug te voeren op verkeerde handelingen van de gebruiker. Zo ook hier. Sla tussentijds altijd je project onder een andere naam op, zodat u altijd terug kan gaan naar het project, toen alles nog in orde was / is.

Wat betreft een andere programma's geld hetzelfde zoals ik hierboven beschreven heb. Ook dan kunt U fouten maken, met de zelfde gevolgen.

Ik wens u toch veel plezier, met het opnieuw samenstellen van uw project.

Met vriendelijke groet,

Rob

vrouwe schreef op 22.01.2015 om 13:58 uur

Rob,

Mijn frustatie is vooral dat ik via de website geen mail kan versturen door de blokkering van 2 jaar. Men wijst je naar een telefonisch contact voor ruim € 12. Een ander emailadres heb ik niet. Dat noem ik geen klantenbinding.

Groet, Jan

Voormalige gebruiker schreef op 22.01.2015 om 22:57 uur

Hallo Jan,

Probeer het eens zo: https://support2.magix.com/customer/nl/request  (Hier moet je inloggen)

groet,

Rob

vrouwe schreef op 25.01.2015 om 17:42 uur

Rob,

bedankt voor alle moeite. De laatste door jou aangedragen contact mogelijkheid wordt ook geblokkeerd. Het is jammer, ik heb de moet opgegeven en al het werk voor een tweede keer uitgevoerd. Ik had dit niet verwacht van Magix.

Groet, Jan