Problemen bij het uploaden

manskemulder schreef op 21.07.2016 om 16:14 uur

Hallo,

Ik heb problemen bij het uploaden van mijn website bij web designer 9. Geeft steeds aan dat de time-out van de bewerking heeft plaats gevonden. Kan iemand mij vertellen wat hier verkeerd gaat? Heb al een tijdje problemen met het uploaden van mijn website. Hij publiceert steeds een oude versie van mijn website en sinds vandaag kan ik niet eens meer mijn website uploaden.

Reacties

mi-bo schreef op 21.07.2016 om 18:05 uur

Hallo,
Dit betekend dat de export of publiceren niet goed is afgerond.
wat betreft het zien van de oude versie heeft niets met MAGIX Webdesigner te maken, maar met de WEB browser. laat een ander even kijken of hij veranderd is. en dat als er veranderingen zijn aangebracht eerst opslaan als in een daarvoor gemaakt te map, dan exporteren als html, en dan publiceren.
gr
Michael

manskemulder schreef op 22.07.2016 om 16:30 uur

Hallo,

Oke, zou u mij ook kunnen vertellen wat ik dan fout doe bij de export? Ik heb alle gegevens goed ingevuld namelijk.. Oke dan zou ik dus bij kpn moeten vragen? Als iemand anders hem opend, dan krijgt die ook de oude versie te zien.

Bedankt in ieder geval voor u reactie!

mi-bo schreef op 23.07.2016 om 10:20 uur

Hallo,
Als uw provider KPN is en U heeft daar Uw account, zal daar de oorzaak liggen.
U weet ook dat bij aankoop van een pakket alles het eerste jaar gratis is, daarna zal de licentie van Domeinnaam en Webbrowser weer moet worden betaald, mits er geen domeinnaam wordt gebruikt en maar 500 Mb opslag aanwezig is
gr
Michael