Probleem VHS videograbber via usb slecht beeld invoer ondanks nieuwe

adegrauwe schreef op 09.03.2021 om 14:51 uur

Reeds eerder in vraag gesteld Ik heb ondertussen een nieuwe vhs-usbgrabber aangekocht en aangesloten - met ander videotoestel.Klank is goed beeld niet - werkte vroeger met de magix rode wel goed enig idee hoe de instelling kan gewijzigd worden Dank u

Reacties

mi-bo schreef op 09.03.2021 om 15:10 uur

@adegrauwe

beste,

Misschien is dit een optie,

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bise schreef op 09.03.2021 om 15:14 uur

Beste adegrauwe,

Even een vraagje, heeft u de oude software van de rode grabber wel verwijderd en de nieuwe geïnstalleerd?

Bij mij staat bij video-stuur programma Magix videoconverter 3 en bij ingang - + staat comp . Bij u is dat vakje leeg.

mvg,

Cees

 

adegrauwe schreef op 09.03.2021 om 16:01 uur

idd ook opgemerkt nu de software is geinstalleerd maar hoe krijg ik dit stuurprogramma vandeze nieuwe grabber in dit kader ? Ook als ik wissel met de oude rode grabber is dit vakje niet ingevuld om daar +- te kiezen

kan je me hier een voorstel aanbrengen , al vast dank voor uw reactie

 

Bise schreef op 09.03.2021 om 16:20 uur

Beste, ikzelf zou kiezen om eerst het oude stuurprogramma te verwijderen. Hopelijk zijn ook de aansluitkabeltjes nog in orde? Het is goed om te weten als u veranderingen aanbrengt de PC eerst uit te schakelen en dan weer alles weer aansluiten en dan pas de PC opstarten.

mvg,

Cees

mi-bo schreef op 09.03.2021 om 16:41 uur

@adegrauwe

Beste A.

Heeft U nog gekeken wat het resultaat is opname kwaliteit te veranderen naar "MPEG:DVD". Gezien dit 720:576i is en U heeft 640:480p staan

Sc6

M.vr.gr

Michael