Probleem opgelost

hans45 schreef op 01.04.2021 om 19:11 uur

Best Forum.

Fijn dat op dit Forum een manier van vragen en bevragen bestaat. Dank zij de vele gebruikers en zeer duidelijk taal en begrijpelijke taal is gegeven kan ik verder met mijn nieuwe Video Magix de luxe 2021 .

Ik hoop dat zeer velen hiervan gebruik van gaan maken.Het werken met Magix Video de luxe is een fijne en mooie bezigheid ware het niet dat het soms erg moeilijk is te lezen via het handboek.😊

 

Reacties

Bol schreef op 01.04.2021 om 19:27 uur

@hans45

Hallo Hans,

Fijn om hier te lezen, dat uw eerdere vraag [klik hier] niet om VDL MX uit 2012 ging, maar om VDL 2021 versie 20.0.1.80

U kunt ook een help oproepen door op "F1" te drukken binnen het VDL 2021 programma.

Heel veel succes👍👍👍 en fijne Paasdagen.

Groet, Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 01.04.2021 om 20:00 uur

@hans45

Beste Hans.

Dank voor een nieuwe Topic aan te maken,dat Uw probleem is opgelost.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Blijf gezond en fijne mooie paasdagen.

M.vr.gr

Michael

louis-vijn schreef op 03.04.2021 om 21:20 uur

ik heb een film ingeladen in video de luxe plus maar ik heb geen beeld , wel geluid

Bol schreef op 03.04.2021 om 21:47 uur

@louis-vijn

Hallo Louis,

Welkom op het forum voor en door gebruikers.

Zie deze link: https://www.magix.info/nl/forum/geen-beeld-wel-geluid--1258726/

Succes, Rob (moderator)

Ps. Zou u zo vriendelijk willen zijn, om bij een volgende keer, uw eigen bijdrage / topic aan te maken, zo houden wij het forum schoon en overzichtelijk. Zo maakt u een eigen topic aan, [Klik hier] Bij voorbaat dank.

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvulling

Laatst gewijzigd door Bol op 03.04.2021, 21:55, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-