Reacties

Bol schreef op 03.01.2023 om 18:23 uur

@jan.vandevoorde

Hallo Jan,

Zo te zien moet u even de laatste brandroutine downloaden en installeren. Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/melding-dvdmaker-dll-heeft-een-versieconflict-vastgesteld--479/

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 03.01.2023, 18:24, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jan.vandevoorde schreef op 04.01.2023 om 07:33 uur

Hallo Bol,

 

Dank u voor uw snel antwoord.

Ik heb de uw link met de laatste brandroutine gedownload en geïnstalleerd. Het probleem is niet opgelost. In het venster verschijnt nog steeds GEEN BRANDER. Graag hulp a.u.b.

Bol schreef op 04.01.2023 om 12:51 uur

@jan.vandevoorde

Hallo Jan,

Hebt u na het installeren van de brandroutine ook uw computer opgestart. Als het goed is staat dan is de Magix Burn routines versie 13.0.0.247 op uw computer geïnstalleerd. Klopt dit?

Als er nog steeds wordt aangegeven geen brander, kijk ook eens bij het apparaatbeheer of dat daar soms een gele uitroepteken of vraagteken staat. Als u deze ziet, dan moet u de drivers voor uw DVD-/CD rom station opnieuw installeren.

Wat is de Windows versie en wat is de Video Deluxe versie?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jan.vandevoorde schreef op 05.01.2023 om 13:52 uur

Dag Rob,

Mijn probleem is opgelost als volgt.

- nogmaals de brandroutine gedownload en geïnstalleerd. Hij vraagt "verwijderen" of "aanpassen".

Ik heb deze keer op "verwijderen" gedrukt en afgesloten. Na heropstart + download + installatie nu op "aanpassen" geklikt en ja hoor: iEr verscheen plots terug een brander in het venster. Ik kon gewoon verder en het probleem is opgelost.

Toch hartelijk dank voor het toezenden van de link.

Jan

Bol schreef op 05.01.2023 om 14:11 uur

@jan.vandevoorde

Hallo Jan,

Het doet mij deugd om te lezen, nadat u de brandroutine nogmaals gedownload en geïnstalleerd hebt, uw brander herkend wordt. Bedankt👍voor uw terugkoppeling. Succes met branden van uw Cd's en/of Dvd's

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-