Probleem met publicatie: melding dat de 500 Mb overschreden zijn, maar mijn website heeft maar 48 Mb.

chris.vandewijgaert schreef op 17.05.2016 om 21:54 uur

Bij de pogingen om de website te publiceren krijg ik steeds weer de melding dat de websiteruimte voor hosting overschreden is. Als ik de suggestie volg om via WebFTP ruimte vrij te maken, krijg ik een overzicht van alle pagina’s van mijn site en hun kilobytes. De optelsom ligt in de buurt van 48 Mb en dus verre van de limiet van 500 Mb. Wel heb ik geprobeerd om een veel te zwaar videobestand te publiceren, maar dat heb ik ondertussen al verwijderd. Toch blijft dit gedelete bestand blijkbaar ergens meespelen. Hoe los ik dit probleem op, zodat ik weer normaal kan publiceren? Alvast bedankt. Ik werk met Web Designer 11 Premium.

Reacties

mi-bo schreef op 18.05.2016 om 10:35 uur

Hallo Chris,

heb je een domeinnaam en MAGIX  hosting bij MAGIX Webdesigner 11 prem 

misschien geeft deze link de oplossing

http://www.magix.info/nl/procedure-web-aanvraag.online-training.1139678.html

gr

Michael

chris.vandewijgaert schreef op 31.05.2016 om 20:36 uur

Ik ben toch teleurgesteld. Tenzij ik het mis heb, hoort er bij premium 2000 Mb en geen 500. Ondertussen heb ik (natuurlijk mits een maandelijkse bijbetaling) een uitbreiding tot 15.000 MB. Ah ja, want ik wil mijn website kunnen blijven publiceren en er is dus geen weg terug! Uiteindelijk bleek het probleem vrij simpel: nadat ik (met meer webspace) de website www.belgischkoken.be opnieuw kon publiceren, bleken de zware bestanden gesmolten als sneeuw voor de zon. Ik zit nu dus met een onnodige bij te betalen uitbreiding. Magix heeft geluk dat ik vrijwel al hun producten heb en er over het algemeen tevreden over ben. Maar dit is een een kreukje in de vertrouwensrelatie. Bovendien heb ik alleen van jou, Michael, zij het een ontwijkend, maar toch een antoord gehad. Van de officiële klantendienst moet ik nog iets krijgen dat geen robotantwoord is. Je mag het hen gerust melden. Groetjes, Chris.