probleem met proxy-rendering

Dick-Wardenaar schreef op 12.03.2023 om 13:20 uur

Goedemiddag, ik krijg bijgaande foutmelding bij het gebruiken van proxy. Ik heb dit al veel vaker gebruikt, zonder problemen. Deze foutmelding is nieuw voor mij. De schijf is niet beschermd en er is ruimte genoeg.

Wie weet de oplossing? Zie de bijlage voor de foutmelding.

Alvast dank en groet, Dick

Reacties

Bol schreef op 12.03.2023 om 18:49 uur

@Dick-Wardenaar

Hallo Dick,

Het zou best kunnen zijn, dat de map waarin het bronmateriaal ligt beveiligd is tegen schrijven. Klik eens met de rechtermuisknop op de bronmateriaalmap en klik op eigenschappen. Als bij de kenmerken Alleen-lezen staat aangevinkt haal deze dan weg.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dick-Wardenaar schreef op 14.03.2023 om 09:27 uur

Beste Rob, dank voor je reactie. Ik heb het gecontroleerd, maar dit is toch niet oplossing. Ik gebruik dit al zo lang op deze manier en vanuit deze map. Deze foutmelding trad ineens op.

Groet Dick

Bol schreef op 14.03.2023 om 23:40 uur

@Dick-Wardenaar

Hallo Dick,

Persoonlijk gebruik ik nooit proxybestanden, omdat dit te veel ruimte van mij M.2 SSD schijf gebruikt. Mijn advies verwijderd eens de proxybestanden en laat deze weer opnieuw aanmaken.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-