Probleem met presenteren van fotoshow op de TV

ronaldmargacouwenbergh schreef op 02.02.2015 om 15:17 uur

Enige maanden geleden heb ik meerdere fotoshows dmv de TV kunnen presenteren, nu gaar het niet meer. Ik gebruik Fotomanager MX Deluxe. De TV is een Sony Bravia, waarbij USB weergave wordt ondersteund voor JPEG,RAW,MPO. en o.a. voor MPEG 1 en 2. De fotoshows die ik maak zijn normaal op de pc te presenteren direct vanuit de C schijf of vanuit de USB stick. Het is dezelfde pc. 

Op de USB stick heb ik naast de huidige gemaakte fotoshows ook die van enige tijd geleden gezet. Bij de huidige fotoshows geeft de TV wel de bestandsnaam weer en start de fotoshow, maar er komen geen fotos, een zwart beeld, wel hoor je de muziek. De fotoshows van enige maanden geleden, op dezelfde USB stick, worden wel op de TV zichtbaar . Ik heb de afgelopen tijd heel veel variaties van fotoshows gemaakt. De eigenschappen van de fotoshow die het wel doet en die het niet doet zijn niet verschillend: Bestandstype Audio/Video Windows (wmv) - Openen met Windows media player - aantal MBs - Frame - snelheid etc.

Graag een advies of oplossing, bij voorbaat hartelijk dank.

met vriendelijke groet, Ronald Couwenbergh

Reacties

mi-bo schreef op 02.02.2015 om 15:34 uur

Beste Ronald,
ik heb je een antwoord gegeven 25 januari 2015, wat heb je hiermee gedaan want je weet het allemaal maar een reactie komt niet( wel 6 goede antwoorden gehad op het forum).
gr
Michael