Probleem: Kan het XAR-bestand niet lezen (Opname 11514 67)

SJM-vanIrsel schreef op 02.07.2019 om 11:21 uur

Programma: MAGIX Web Designer Premium 16.2.0.56957  DL x64 Jun  5 2019

Besturingssysteem : windows 10

Computer Acer Aspire E15

Probleem:

Ik ben twee maanden bezig met een site. Nu wilde ik hem bewerken in het programma. Echter opende hij het bestand niet meer. En ik weet niet wat er fout is gegaan en nu kom ik niet meer in de site om het te bewerken.

Foutmelding: Kan Het XAR-bestand Niet lezen (kan Opname 11514 67 Niet lezen)".

Wie zou me hiermee kunnen helpen?

 

Reacties

mi-bo schreef op 02.07.2019 om 11:52 uur

Beste.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Heeft U het project , niet via bestand "opslaan in " gedaan in een speciaal aangemaakte map.

Dan zal het bestand te vinden zijn in de C: schijf onder XARA

De Fout melding is dat een opname niet gelezen of geïmporteerd kan worden.

misschien heeft U iets aan deze link https://www.file-extension.org/nl/extensions/xar

 

"MOGELIJKE PROBLEMEN MET BESTANDEN IN XAR-FORMAAT

Als je een XAR-bestand niet kan openen of gebruiken, betekent dit niet per se dat de geschikte software op je computer ontbreekt. Er kunnen andere problemen in het spel zijn, die het gebruik van een Xara Vector Drawing Format-bestand blokkeren. Hieronder vind je een lijst met mogelijke problemen.

Beschadiging van het te openen XAR-bestand.

Ongeldige koppelingen van het XAR-bestand in het register.

Onbedoelde verwijdering van de beschrijving van de XAR-extensie uit het Windows-register

Onvolledige installatie van de applicatie die het XAR-formaat ondersteunt

Het te openen XAR-bestand is besmet met ongewenste, schadelijke software.

Je computer beschikt niet over voldoende hardware resources om het XAR-bestand te openen.

De drivers die door de computer worden gebruikt om het XAR- bestand te openen, zijn verouderd.

Als je er zeker van bent dat al deze oorzaken in jouw geval niet bestaan (of al verholpen zijn), zou het XAR-bestand zonder enig probleem moeten samenwerken met je programma's. Als het probleem met het XAR-bestand nog steeds niet is opgelost, kan dit betekenen dat er in dit geval een ander, zeldzaam probleem is opgetreden met het XAR- bestand. In dit geval moet je professionele hulp inschakelen."

via XARA eerste pagina is altijd index,

website eerst opsslaan in, dan exporteren, dan pas publiceren.

Met. vriendelijke. Groet

Michael