Probleem: dubbele nummers zoeken ?

94k3S561K schreef op 21.05.2009 om 08:44 uur
Hr/Mvr.

sorry, maar ik ga uit van de laatste keer dat ik wilde zoeken "dubbele nummers". U zeg mij in antwoord hoogsten `n uur. Maar geen uren. Moet u eerlijk zeggen ik denk dat alles dubbel is en waarom. Omdat ik eerste een advies heb gekregen Magix aan te schaffen MP3 14. En denk dat daardoor een grote fout is gebeurd omdat die weer op MP3 15 werden gedeponeerd. Maar ook bij een klankanalyse dan komen er  eer songs bij. Althans dat is mijn mening. Bij andere Mediatheek Beheerder was dat niet zo. En ik moet u eerlijk zeggen in MP3 14 heb ik dat nooit gehad en zoals u in uw antwoord zei binnen 1 uur klaar. Sta voor een onmogelijke zaak.Trouwens u geeft aan er zijn diverse instelling voor dubbeld nummers daar ga ik toch eens naar zoeken. Maar uw antwoord op deze aanvulling zie ik wel in postbox. Jos.

Reacties

mi-bo schreef op 21.05.2009 om 14:16 uur
Beste, als u verschillende Magix pakketten heeft, is het mogelijk dat u dubbele muziek versies op de PC heeft staan, dit kunt u van te voren bij install nieuw pakket uitschakelen,als u dubbele songs zoekt zal dit hooguit een uur duren, en dan heeft hij uw mediatheek door gelopen met alle songs teksen er op, hier kunt u de songs die er dubbel opstaan verwijderen, maar houd er rekening mee als u een ander programma opstart, en u wilt een bepaalde soort muziek hebben zal het niet meer in de mapstaan die bij het programma hoort.
en er zijn veschillende soort zoek functies inte stellen, veel succes, want u heeft een mooi programma gekocht. mi-bo