Geachte,
Sta mij toe volgend probleem aan u voor te leggen. Onlangs schafte ik mij het pakket Magix Fotostory easy aan? Ik heb dit pakket intussen in gebruik genomen zonder de minste problemen. Maar recent heb ik dia’s gedigitaliseerd met bet behulp van het scanapparaat Traveler (voor inscannen dia’s en fotonegatieven). De aldus ingescande dia’s laadde ik af op PC via PMB (Picture Motion Browser van Sony). Tot zover geen enkel probleem (diareeks perfect zichtbaar als digitale foto’s). Bij importeren van de ingescande dia’s in Magix Fotostory easy zijn de objecten –zowel in de spoorweergave als in de tegelweergave- enkel zwarte vlakken, dus geen weergave van de gedigitaliseerde dia’s/foto’s. In de preview is evenwel alles normaal. Ik kan dus wel een slideshow maken, maar dit werkt uiteraard niet comfortabel. De aldus ingescande dia’s heb ik bij wijze van controle ook geïmporteerd in andere Magix-producten (‘Slideshow Maker 2’, ’Magix Video easy-red uw video’s 6’ en ‘Magix Video deluxe 2013’): telkens met hetzelfde resultaat, alleen zwarte omkaderde vierkanten maar geen foto’s zichtbaar! Bestaat er een mogelijkheid om daaraan te verhelpen (wijzigen van een bepaalde instelling)?
Graag uw reactie mét oplossing indien mogelijk.
In ieder geval dank bij voorbaat voor de moeite.
Emmanuel Pardon
NB. Mijn PC is een HP Pavilion HPE Series