Probleem actualiseren

Georgette-Aeck schreef op 13.05.2021 om 15:28 uur

Verleden jaar kocht ik het programma Magix Video Easy “Red uw video’s”.

Ik heb intussen verschillende reisfilms die nog op cassette stonden via dit programma opgenomen zonder probleem. Nu ben ik bezig deze films te bewerken en er een film van te maken.

Begin deze week was het programma plots geblokkeerd en kon ik niets meer doen. Ik heb dan via de hulpfunctie het programma geactualiseerd en blijkbaar was alles weer in orde.

Vandaag echter stel ik vast dat 1 bepaalde film die ik aan het bewerken was in al de andere opgenomen films is geïntegreerd zodat al mijn eerdere opnames nutteloos zijn geworden. In al de reeds opgenomen films zijn bepaalde fragmenten vervangen door deze ene film.

Hoe is dat mogelijk? Kan daar nog iets aan gedaan worden?

Alvast bedankt voor een antwoord.

Reacties

Bol schreef op 14.05.2021 om 18:13 uur

@Georgette-Aeck

Hallo Georgette,

Wat er bij u precies gebeurd is, dat kan ik hiervandaan niet zien of zeggen. Maar ik kan u wel verzekeren, dat uw gedigitaliseerde bandjes (cassette) niet verloren zijn gegaan. Tijdens het digitaliseren worden uw bandjes (cassette eerst als Mpeg of Mp4 bestanden opgeslagen op uw Harde schijf.

U hebt waarschijnlijk uw reisfilms gemaakt met Magix Video Easy 6HD en deze als naam.MVY Projectbestand opgeslagen. Dit MVY projectbestand bestaat alleen maar uit verwijzingen. Omdat ik niet weet wat er is gebeurd, zal u uw projectbestanden weer opnieuw moet samen stellen.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 14.05.2021, 19:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-