probleem

efb038 schreef op 30.05.2014 om 08:39 uur

Ben nu al een paar dagen aan het worstelen om een paar dagen bezig om fotostory 2013 om weer goed op mijn gecrachde HD te krijgen maar hij geeft aan dit serienummer is al met een ander e-mailadres geregistreerd, neem contact op met support.

Terwijl ik bij mijn klant gegevens zie ik hem staan met geregistreerdedatum Feb.2013, maar bij mijn producten komt hij niet voor????? hier vind ik geen logica in.Toevoegen van eigelijk al een geregistreerd procuct lukt ook al niet, Activeringscode genereren geeft ook al probleem en contact opnemen bij support , Een toegangscode kost 12,99.

Hoop hier meer support te vinden op deze originele geregistreerde software?

Reacties

mi-bo schreef op 30.05.2014 om 13:34 uur

Beste, als U naar magix.com gaat en via account rechts U aanmeld, dan is de 2de  optie welke producten U heeft geregistreerd, als U zich heeft geregistreerd met een email adres die bekend is bij MAGIX kunt U hier inloggen en de serienummer bekijken en ook direct weer activeren, heeft U inmiddels een ander email adres, dan kunt u bij installeren dit aangeven en akkoord geven dat uw email adres moet worden veranderd, dan werkt het bij wie dan ook niet meer,
succes mido

efb038 schreef op 03.06.2014 om 18:54 uur

Dat is nu het probleem wel geactiveerd maar staat niet in mijn producten dus kan ik hem ook niet heractiveren

gr.Hilda

efb038 schreef op 03.06.2014 om 19:09 uur

Dat is nu het probleem wel geactiveerd maar staat niet in mijn producten dus kan ik hem ook niet heractiveren

gr. Hilda

efb038 schreef op 07.06.2014 om 05:57 uur

Beste mi-bo

Samen met support van Magix zijn we erachter gekomen wat nu het probleem was, ze hebben dit gereset zodat ik opnieuw kon registreren en het werkt weer vanouds.

Bedankt voor de support.

Gr. Hilda

efb038 schreef op 19.05.2015 om 17:11 uur

Oke heb mijn mail adres aangepast,

Maar nu het volgende,

\Ik heb mijn windows moeten herinstalleren dus ook magix Foto's op DVD 2013 Deluxe  hij start op kom in het welkom scherm p2 en envelop zijn groen aangevinkt, ga ik naar ik ben al bij magix geregistreed zowel starten verdwijnt hij en start dus niet meer op.

Wat gaat hier fout?

Loop ik hier straks ook tegen aan als we windows 10 krijgen?