Reacties

Bol schreef op 14.07.2023 om 19:00 uur

@Bvdweerd

Hallo Barend,

Uw probleem heb ik kunnen reproduceren in Pro X15. Dit is eenvoudig op te lossen door Pro X15 terug te zetten op de standaardwaarden.

Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 15.07.2023 om 11:15 uur

Rob, Ik heb gedaan wat je adviseerde, maar na opnieuw opstarten krijg ik dan een scherm met lijst, en moet ik dan opnieuw de keuze maken details. Tevens moet ik dan ook mijn instellingen weer terugzetten.

Bol schreef op 15.07.2023 om 11:45 uur

@Bvdweerd

Hallo Barend.

Sorry, ik was vergeten te vermelden, dat wanneer u de programma-instelling terugzet op de standaardwaarden ook u persoonlijke instellingen worden teruggezet op de standaardwaarden.

Zelf maak ik regelmatig gebruik van sneltoetsen, misschien is dit ook voor u de oplossing.

  • Lijst weergave....... Ctrl+shift+L
  • Details weergave...Ctrl+shift+D
  • Grote symbolen..... Ctrl+shift+I

​Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 15.07.2023 om 11:55 uur

Oke hier ben ik wel mee geholpen, maar ik vind het nog steeds onjuist. Kan Magix dit niet veranderen. moet ik dit dan via support aangeven. Zoals je al schreef zijn de ingevoerde wijzigen verdwenen maar staan denk ik nog wel in het bak bestand. kan je dit snel terugzetten?

Bol schreef op 15.07.2023 om 12:30 uur

@Bvdweerd

Hallo Barend,

U kunt op deze manier uw vorige instellingen weer herstellen. Herbenoemt video_pro_x.bak naar video_pro_x.ini. Zie afbeelding.

....Kan Magix dit niet veranderen, moet ik dit dan via support aangeven...

U kunt dit probleem het besten zelf melden bij Magix Support door een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net

Als moderator zal ik dit ook doen. Hoe meer meldingen, hoe eerder dit door de programmeurs wordt opgepakt en in een volgende Pro X15 update gerepareerd.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 15.07.2023, 13:17, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 18.07.2023 om 11:56 uur

Hallo Rob,

Ik had nog geen reactie gegeven, omdat ok nog e.e.a. uit moest zoeken.Hoe het kan weet ik niet maar nu is alles oke als ik de map heb veranderd in details blijft dit zo staan wanneer ik afgesloten heb en weer heb herstart.

De tip om de het bestand te hernoemen, was mij onbekend, dank daarvoor ik heb dit gisteren op de club ook doorgegeven.

Bol schreef op 18.07.2023 om 22:17 uur

@Bvdweerd

Hallo Barend,

Bedankt👍 voor u uw terugkoppeling.

Het klopt, dat als u van map verandert in de mediapool deze wordt onthouden en wordt opgeslagen in het video_pro_x.ini bestand, totdat u weer van map verandert.

Het doet mij deugd om te lezen, dat u gisteren het herbenoemen van video_pro_x.bak bestand naar video_pro_x.ini bestand bij u uw clubleden onder de aandacht hebt gebracht.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 20.07.2023 om 22:16 uur

@Bvdweerd

Hallo Barend,

Nadat ik vandaag mijn NVIDIA GeForce GTX 1660Ti geüpdatet had naar de laatste versie en het probleem lijst, details en symbolen uitvoerde, blijft de filmfragmenten, etc.. nu wel op Grote Symbolen staan. Zie filmpje

Ik verneem wel van u of hiermee bij u ook uw probleem is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 21.07.2023 om 09:00 uur

Mijn probleem is wel opgelost maar ik weet niet hoe dat is gebeurd. Wel heb ik het programma verwijderd met REVO ook video de Luxe en daarna opnieuw geinstalleerd. Tussentijds de comp uitgezet en opnieuw opgestart.

Bol schreef op 21.07.2023 om 09:33 uur

@Bvdweerd

Hallo Barend,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Voor mij is het niet zo interessant hoe het probleem is opgelost. De Grote Symbolen in de mediapool werken weer zoals behoord en daar gaat het tenslotte om.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-