PRO x 13 slaat tit na latste update. Ook na alles opnieuw geïnstalleer

wquzavkz schreef op 14.01.2022 om 14:58 uur

Mijn PRO x 13 slaat tilt ? Ik heb al alles opnieuw geïnstalleerd, maar niets help. Geef mij maar de X12 hoor ! Bij de laatste update heb ik dat voor handen. Ik werk met een zware PC

Een ASUS PRIME x570-Pro

Videokaart NVIDIA MSI Geforce RTX 2060

Processor AMD Ryzen i9 - 3900x

Reacties

Bol schreef op 14.01.2022 om 15:19 uur

Hallo @wquzavkz,

Zeer vreemd, dat bij u Pro X13 steeds op tilt slaat, zeker als ik naar uw PC configuratie kijkt. Ik mis wel een cijfertje achter de door u aangegeven videokaart. Waarschijnlijk is dit NVIDIA MSI Geforce RTX 2060.

Hebt u Pro X13 en voorgaande versies wel op de correcte manier verwijderd. Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/video-pro-x-opnieuw-installeren--453/

Als u echt terug wilt naar Pro X12, download hiervandaan: Magix Video Pro X12 en installeer hiermee Pro X12. Succes met uw beslissingen.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wquzavkz schreef op 17.01.2022 om 12:14 uur

Ik heb mijn PRO X13 opnieuw geïnstalleerd! (Al drie keer !)

 

Met Revo uninstaller Pro alle gegevens verwijderd. Dat programma doet dat verwijderen grondig.

Nog de lege mappen verwijderd zoals aangegeven door jou van de X12 en X13.

Opnieuw de installatie gedaan van de X13.

Met de versie 19.01.121 opgestart.

Programma werkt, maar heeft af en toe moeite (!) om te volgen na veel bewerkingen ?

Maar hij haalt het dan toch ...

 

Ik doe de update naar 19.01.133 ... EN

daar loopt het volledig fout !!!

Bij de eerste bewerking slaat het programma dadelijk TILT ???

Gelukkig heb ik steeds een backup gemaakt met ACRONIS True Image.

Zodat ik het snel kan terug zetten naar de 19.01.121

Hoe kan ik contact krijgen met MAGIX om dit op te lossen ???

Op dit ogenblik is het programma zijn prijs niet waard voor mij ... en moet men snel ingrijpen

om geen gezichtsverlies te lijden.

 

 

Bol schreef op 17.01.2022 om 12:55 uur

Hallo @wquzavkz,

U kunt contact opnemen met Magix Support door een ticket aan te maken: Hoe neem ik contact op met de technische support?

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 17.01.2022, 12:55, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wquzavkz schreef op 02.04.2022 om 18:52 uur

Intussen de PROX 13 gekocht. En het werkt weer. Ik snap het ook niet wat er gebeurd is ?

N.B.: Vraagje.

Zoals in de film 1917.

Zwarte tekst met open letters, waarachter het beeld van de film verder loopt.

Kan dat bij PRO X ?

Of moet je daarvoor extra software hebben ???

Bij Adobe Premiere is dat ingebouwd.

mi-bo schreef op 02.04.2022 om 23:53 uur

@wquzavkz

Beste,

Daar U schrijft intussen MAGIX Video Pro X 13 gekocht, dit is mogelijk met het programma dat is mee geleverd

New Blue Titler Pro 7 te vinden via effecten, staat helemaal onderin

Sc6

Vriendelijke groet

Michael ( FM )

Bol schreef op 03.04.2022 om 11:20 uur

Hallo @wquzavkz,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u Pro X13 hebt aangeschaft en dat Pro X13 niet meer op tilt slaat. Het is zeker mogelijk mogelijk binnen Pro X13, zoals in de film 1917 open letters te creëren, waarachter het beeld van de film verder loopt.

Dit doet u zo:

  • maak de gewenste tekst aan en zet deze op spoor 2
  • zet de filmfragmenten op spoor 1 en 3
  • activeer spoor 2
  • ga naar Effecten / Video-efttecten / Chroma Key
  • klik op Alfa (de letters worden doorzichtig)

Resultaat

Mocht u nog vragen hebben, dan verneem ik dat wel van u.

Met vriendelijke groet,

Rob (Forum Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 03.04.2022, 11:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-