Preview MP4 bestanden go pro flikkert

vincent-verburg schreef op 18.04.2024 om 11:55 uur

Als ik in Video delux 2024 premium MP4 50FPS bestanden van mij go pro importeert in een bestaande film 25FPS dan flikkert de preview. Heb geprobeerd een nieuwe film op 50FPS, daar het zelfde probleem? ik gebruik windows 11 pro met een Geforce RTX 4060 videokaart. PC is 1 week in gebruik.

Reacties

vincent-verburg schreef op 20.04.2024 om 10:11 uur

Probleem opgelost door ondersteuning van Bol, blijkbaar filmde mijn cam op 50,088 fps, nu met geconverteerde bestanden kan ik de bestanden gebruiken in Magix!!! bedankt!!!

Bol schreef op 20.04.2024 om 16:40 uur

@vincent-verburg

Hallo Vincent,

Het doet mij deugd om te lezen, nadat u mij enkele filmfragmenten hebt toe gemaild, ik u via persoonlijke berichten verder heb kunnen ondersteunen en dat u de reeds eerder opgenomen filmfragmenten weer kan bewerken in Magix VDL2024, nadat u deze geconverteerd hebt met Handbrake. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-