Preview monitor werkt niet meer, rest programma wel.

Ronn-vanEtten schreef op 27.11.2020 om 12:22 uur

Ik werk op PC met Windows7 - 64 bits

Zonder enige aanleiding stopte het monitor-gedeelte van Magix Videolux Premium 21. Audio nog hoorbaar, beeld niet meer.
De cursor in het monitor gedeelte trok slechts witte strepen. Exporteren lukte nog wel.
Na herstart van het programma zelfde fout.
Programma heeft de laatste tijd meermalen een vastgloper gehad.
Zelfde project werkt overigens wel en volledig in eerdere versie Video De luxe 2018. Dus ligt niet aan het project.

Wellicht een herinstallatie nodig? En zo ja, waar/hoe kan ik dat regelen?

Reacties

Bol schreef op 27.11.2020 om 12:30 uur

@Ronn-vanEtten

Hallo Ronn,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

......Ik werk op PC met Windows7 - 64 bits.......

Video Deluxe is is niet compatibel met Windows 7. Zie: https://www.magix.com/nl/video/video-deluxe/technische-gegevens/#c1199517

Zie ook: https://www.magix.info/nl/forum/geen-beeld-wel-geluid--1258726/

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 27.11.2020, 12:34, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 27.11.2020 om 12:55 uur

@Ronn-vanEtten

Beste Ronn.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Volgens schrijven van MAGIX is MAGIX vdl 2021 nirt compatibel met Windows 7.

Heeft U dit product via MAGIX gekocht en is dit nog geen 14 dagen geleden, stuur dan een mail naar shop@magix.net het zelfde adres dat op de aankoop mail staat met vermelding dat het niet werkt onder Windows 7 en U het aankoop bedrag teruggestort wilt hebben.

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator.

Ronn-vanEtten schreef op 27.11.2020 om 13:27 uur

Heb de nieuwe versie op suggestie van Magix als upgrade besteld en gedownload en die heeft ook al meermalen over het algemeen goed gedraaid de laatste weken....
Dit is wel teleurstellend. Natuurlijk, ik had het kennelijk kunnen lezen ... ergens...
Wel jammer. Vooral omdat ik heb gereageerd op de melding van Magix zélf om te upgraden.
Niet blij mee, en dus zou ik inderdaad graag het aankoopbedrag terug willen ontvangen en dan binnen enige tijd op nieuwe PC dán een recente versie aanschaffen. Ik zal een mail schrijven.
Ik overwoog nog jullie black friday deal m.b.t. nieuwe Pro, maar dat lijkt me dan ook geen goede optie voor op deze PC.
Maar in ieder geval bedankt voor de snelle reacties! Prima.

Bol schreef op 27.11.2020 om 14:53 uur

@Ronn-vanEtten

Hallo Ronn,

Het is spijtig om te lezen, dat u er nu pas erachter gekomen bent, dat VDL 2021 niet compatibel is met Windows 7. U zult u geld wel teruggestort krijgen. Maar wanneer u VDL 2020 opnieuw gaat installeren en uw updateservice is reeds verlopen, dat kunt u alleen basisversie installeren en bent u alle verkregen updates / patch die zijn uitgebracht kwijt .

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ronn-vanEtten schreef op 27.11.2020 om 15:28 uur

Dag Rob,
Dank voor de extra info. Ik hoop inderdaad op coulance.
groet en dank,
Ronn

Liwy schreef op 28.11.2020 om 11:53 uur

Beste,

Mijn laptop was ook Win7 en Magix werkte ook niet meer zoals het hoorde.

Ik heb via Google gezocht om het programma van Win7 naar Win10 te brengen. Dit bleek heel eenvoudig en kosteloos. Ik heb het geprobeerd en alles verliep tot mijn verrassing vlot en zonder problemen en daarbij was alles gratis.

Nu werkt de laptop reeds meer dan een maand zonder problemen op "Win 10 Home" versie 20H2.

Hopelijk is dat voor u ook een oplossing.

Willy