preview in pagina en website (magix web designer 11 premium)

jakjakobs schreef op 02.04.2016 om 17:21 uur

Wanneer ik een ontwerp wil zien in de preview krijg ik een ander beeld te zien dan het ontwerp. Dit geldt alleen voor de index pagina. Alle andere pagina's zijn prima. Ik heb de index pagina's al enkele keren vernieuwd en of opnieuw gemaakt. Niks helpt. Wat kan ik nog meer doen?                                                                                     De eerste foto is het ontwerp en de 2e is wat ik zie in alletwee de preview's

Sjaak Jakobs

Reacties

mi-bo schreef op 02.04.2016 om 18:00 uur

Hallo Sjaak,

 hoe wordt de index geexporteerd en gepubliceerd. is dit onder de naam index of home.

dit is erg belangrijk, en altijd html er achter zetten.

gr

michael

jakjakobs schreef op 02.04.2016 om 20:58 uur

Dank Richard,

Als paginanaam is het "index" en zo wordt hij m.i. ook geexporteerd.

In het ontwerp staat erbij paginaeigenschappen als bestandsnaam "index" en als titel pagina "Home"

Als ik naar webeigenschappen ga en ik klik op HTML Code (body) en (head) dan staat daar niks in vermeld.

Dat geldt ook voor alle andere pagina's.

Groetjes,

Sjaak

mi-bo schreef op 03.04.2016 om 12:46 uur

Hallo Sjaak,

 ik weet niet wie Richard is ( misschien slip op de Pen ).

 Dan : Als ik naar webeigenschappen ga en ik klik op HTML Code (body) en (head) dan staat daar niks in vermeld.

dit is alleen als je een HTML files wil activeren. stuur even een link naar mi-bo@magix.info kan ik voor je kijken wat er niet goed is. mag uiteraard op deze site

Gr

Michael

jakjakobs schreef op 04.04.2016 om 20:34 uur

Michael, 

Richard was inderdaag een slipvan de pen.

Welke link ?? moet ik sturen. Er is nog niks van in de lucht.....

Groetjes,

Sjaak